OmeWillem Posted June 5, 2019 Share Posted June 5, 2019 (edited) De wrap op mijn batterij is aan de min-zijde beschadigd. Is dit gevaarlijk? Edited June 5, 2019 by Sub-Ωhm Foto direct geplaatst ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted June 5, 2019 Share Posted June 5, 2019 Goeiemiddag @OmeWillem, ik heb jouw vraag verplaatst naar "Batterijen" Succes. ps, een foto is altijd handig ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Huub Posted June 5, 2019 Share Posted June 5, 2019 Aan de minzijde is amper een probleem. Toch zou ik de wrap vervangen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
OmeWillem Posted June 5, 2019 Author Share Posted June 5, 2019 Was ik nog mee bezig. Inmiddels toegevoegd. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted June 5, 2019 Share Posted June 5, 2019 Heb je foto direct zichtbaar geplaatst, voor de rest van Huub al aangaf. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steamboy Posted June 6, 2019 Share Posted June 6, 2019 @OmeWillem, nee, dit is absoluut niet direct gevaarlijk. Je kunt de batterij gewoon blijven gebruiken. Maar zoals @Cyber_Huub al adviseert, ik zou hem wel rewrappen, ziet er gewoon een stuk beter/netter uit. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinaldo Posted June 8, 2019 Share Posted June 8, 2019 Gewoon een even opnieuw rewrappen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cinnderella Posted August 29, 2019 Share Posted August 29, 2019 @Rinaldo Hi, gebruik je de föhn op de middelste stand qua warmte om de batterij te voorzien van een nieuwe wrap? En maakt het uit of de batterij volgeladen is tijdens het wrappen (ivm warmte op de batterij, niet te warm natuurlijk)? Ik moet mijn batterij ook opnieuw wrappen namelijk en vind het wel spannend haha. Maar top filmpje met top uitleg! Bedankt voor dat in ieder geval ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
L33ntje Posted August 29, 2019 Share Posted August 29, 2019 Op de middelste stand moet je denk ik erg lang wachten. Ik gebruik gewoon een verfstripper, op de middelste stand, en dat gaat prima. Beetje zorgen dat je dat ringetje bovenop even vasthoudt en niet wegblaast en daarbij je vingers niet hopeloos verbrandt, maar dat is een handigheidje dat je snel onder de knie hebt. Vond de eerste keer ook heel spannend en eng, maar eenmaal een accu opnieuw gewrapt draai je daarna je hand er niet meer voor om eigenlijk. Nouja, een beetje dus om uit die hete luchtstroom te blijven ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cinnderella Posted August 29, 2019 Share Posted August 29, 2019 (edited) Helaas heb ik geen verfstripper, maar een föhn is dan gelukkig net zo effectief. Ik moet nog even wachten totdat mijn wraps binnen zijn en dan merk ik het vanzelf wel wat het fijnste is qua stand, beetje uitproberen ? Edited August 29, 2019 by Oomkobus Quotes verwijderd; https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/?tab=comments#comment-1013097 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oomkobus Posted August 29, 2019 Share Posted August 29, 2019 Je kan ook een aansteker gebruiken, en aanraden zal ik het niet maar ik heb het ook eens boven het fornuis gedaan, verfbrander ook maar een föhn op de hoogste stand werkt voor mij het prettigst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazmaster Posted August 29, 2019 Share Posted August 29, 2019 Heb van @Sub-Ωhm ooit eens deze tip gekregen: 220V 300W Electric Hot Air Heat Gun Werkt perfect en kost geen drol! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted August 29, 2019 Share Posted August 29, 2019 Jup klopt, perfect ding, zit als hobby ding tussen de temperatuur van een föhn en een verfstripper in ?? Volgens mij iets van 220C Link to comment Share on other sites More sharing options...
cinnderella Posted August 29, 2019 Share Posted August 29, 2019 Oh die ziet er inderdaad echt super uit! En de prijs is inderdaad niks ? Ik ga eerst nog eens met een föhn proberen, maar houd die heat gun in mijn gedachten! Bedankt voor de tip! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinaldo Posted August 29, 2019 Share Posted August 29, 2019 Zorg gewoon dat hij niet te warm komt ? Succes ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oomkobus Posted August 29, 2019 Share Posted August 29, 2019 Ligt ook een beetje aan de kwaliteit van de wrapjes die je hebt, die van nkon zijn onwijs goed, kunnen een hoop hitte hebben, sterker nog, ik heb er nog nooit een verbrand, zijn wel wat dikker dan de meeste. ik heb ook een paar originele odb wraps, die kunnen al wat minder misbruik verdragen én ik heb nog een hoop wrapjes van AliExpress liggen, fantastische wrapjes maar als je die met een open vuur probeert te krimpen scheuren ze heel snel, (open vuur is bij een crème brulee brander) die gaan wel lekker met een gewone föhn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
monotom Posted August 29, 2019 Share Posted August 29, 2019 Tip van de Wijze Monotom: bij elke Blokker of Hema koop je voor een habbekrats deze superhandige wrap-gadget waarmee je tot vier batterijen per keer boven een gaspit kan houden zonder je tengels te branden of een lelijke bubble wrap te flansen. Je moet vragen naar "pureestamper" (vanwege de TPD die is bedacht door sadistische criminelen die hun gelijk willen halen inzake ploffende mods en daarom willen verhinderen dat je als vapert ownership neemt over het onderhoud van je spulletjes.) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts