SCi Posted June 6, 2019 Share Posted June 6, 2019 Tijd om weer eens een eigen probeersel uit te proberen ? Going bananas Voor 20ml is nodig : 0,4ml TFA dairy milk 0,3ml Rebranded range cookie dough 0,4ml Singh banaan aroma Gemixed met een 60/40 vg/pg base met 6mg nic , heeft bijna een maand kunnen steepen. De geur van dit gele sapje is een beetje een kruising tussen de bekende banaanschuim snoepjes en een bananenmilkshake ? Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,6 ohm op 30 watt. De smaak verbaasd me een beetje ; helemaal niet zo kunstmatig als ik dacht ! Het geheel is vrij rustig in het smaakbeeld. De banaan is doorlopend aanwezig en absoluut herkenbaar maar niet te nadrukkelijk. Hier hangt een licht romig , zuivel achtig laagje aan vast die een mooie combinatie vormt. In de nasmaak meen in een hintje chocolade op te vangen ( waarsch. uit het cookie dough aroma ) Bij 33 watt komt er net wat meer diepte in de smaak te zitten. Vooral de banaan krijgt nu duidelijk meer detail. De nasmaak blijft nu ook langer hangen dan voorheen. Een vrij simpel receptje maar wel een hele lekkere. De echte zoetekauw zal wellicht meer zoet willen hebben maar zoals hij nu is vind ik 'm erg prettig. Iets meer cookie dough zou goed kunnen , het zou een leuk extra laagje kunnen vormen. Aanrader ! 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts