Jim Posted June 10, 2019 Share Posted June 10, 2019 (edited) Vandaag een review van een mod die ik al een tijdje heb liggen, heb die op de VapeJam expo in de UK gekocht. Zag daar deze mod liggen bij de grote Purge stand en dacht van dit klopt niet want Purge heeft zoiets niet en had van deze mod ook nog nergens iets gezien van foto's online etc. De looks van de mod trokken me aan en toen zag ik dat het om een J WELL product ging, en dat is een firma uit Frankrijk die jaren geleden wel redelijk populair was maar nadien naar de achtergrond verdween. J WELL is net zoals Fumytech een Franse firma die vooral dingen ontwerpen maar wel alles laten fabriceren in China, en ook deze mod. Deze mod komt uit de J WELL Krome reeks van hun, het is een ongereguleerde 21700 squonker maar wel voorzien van een PCB met de nodige beveiligingen. Beetje zoals de Wismec Luxotic of Asmodus Luna en nog tal van anderen. J WELL maakt dus nog altijd producten maar enkel hoor je er zo goed als niks van dus hun marketing en promo is erg zwak, je ziet er ook zo goed als geen reviews van. Beginnen doe ik met een filmpje, hier laat ik je alles over het apparaat eens up close zien. Je doet me plezier door het filmpje even aan te klikken en te bekijken, elke view?️/like?/subscribe☑️/comment?️ op mijn kanaal is welkom en weet ik erg te appreciëren. De verpakking: Buiten de mod krijg je dit nog: Het was vooral deze kleur en de vormgeving van het paneel wat me aantrok, het is eens wat anders dan wat je gewoonlijk te zien krijgt. Toen de mod in de hand genomen en is was verkocht, dat paneel voelt erg goed aan in de hand en deze mod heeft nog enkele leuke features maar dat lees je dadelijk wel. Meestal zit bij dit soort squonkers de squonkopening maar aan één kant maar bij deze mod niet want je beide kanten zijn hetzelfde. Vaak klagen linkshandige mensen dat de meeste squonkers gemaakt zijn voor rechtshandige mensen, maar bij deze mod hebben ze niets te klagen want die is gemaakt voor beide. Bovenaan heb je een geveerde 510 connectie en ook nog een uitstulping of hoe moet ik dat noemen. Een klein detail dat toch wel mooi is in mijn ogen. En hier zie je dat je tot 25mm atomizers kan plaatsen zonder overhang, dit is een 22mm RDA met een 25mm beauty ring. De vuurknop is voorzien van hetzelfde logo als de zijpanelen. De vuurknop is "clicky" en met 5x klikken zet je de mod aan of schakel je die uit. Er is ook led verlichting voorzien achter de knop, dit geeft foutmeldingen en ook batterij indicatie aan wat ik bespreek ik mijn filmpje. Het batterijcover zit met twee goede magneten vast en er zit dan ook bijna niks speling op, en dit cover kan je aan beide kanten verwijderen. Alles binnenin is netjes afgewerkt en afgedicht, achter dit paneeltje zit je PCB bordje. Deze mod werkt met een 18650 batterij en daarom krijg je die adapter in de verpakking. Maar waarom zou je een 18650 gebruiken als je gewoon een Samsung 21700 40T batterij kan gebruiken zoals hier op de foto. Ook een 20700 zal passen. Standaard krijg je twee van deze flesjes, 6ml siliconen flesjes. Nog een handcheck om af te sluiten. Mijn bevindingen: - Nette en goed werkende mod, heb eigenlijk niks te klagen van dit toestel. - Er is beveiliging voorzien dus geen echte mech. - De behuizing is volledig uit aluminium, en de mod is dan ook erg licht. - 21700 batterijen is een groot pluspunt. - Het chipje kan tot 100w aan en builds vuren vanaf 0.09ohm. - Tot 25mm RDA's is ook wel mooi. Wel een leuke mod deze, echt raar dat die niet meer promo gekregen heeft want denk wel dat die redelijk goed zou verkopen. Edited June 10, 2019 by Jim 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gast Posted June 10, 2019 Share Posted June 10, 2019 Erg mooi apparaat, jammer van die 6 ml. Fijne review weer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt Posted June 10, 2019 Share Posted June 10, 2019 Goede review ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
teddy Posted June 10, 2019 Share Posted June 10, 2019 Mooie review weer, Jim ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeesB Posted June 10, 2019 Share Posted June 10, 2019 Wat een schattig doosje! Mooi hoor van aluminium! En de coating ziet er mooi uit. Zelf heb ik liever een 2-battery gereguleerde squonker want na een dag onderweg zijn de twee 18650 batterijen wel leeg. Ik denk niet dat een 21700 batterij dat overtreft. Toch een mooi dingetje om in je nette pak te stoppen voor een avondje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannak Posted September 26, 2019 Share Posted September 26, 2019 Mooie mod. Ontdekte dit merk ook pas net Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts