Jump to content

"Squoncules" by Kurmit.

Jim

Recommended Posts

Vandaag een presentatie van een nieuw modje dat Kurmit gemaakt heeft.

Hij heeft de mod de naam "squoncules" gegeven.

Dit is een dual 18650 mod met DNA75C chip en nog enkele features maar dat vertel ik wel bij de foto's.

Beginnen doe ik met een filmpje en hier krijg je de mod eens up close in beeld te zien.

Je doet niet enkel mij een plezier maar ook Kurmit door het filmpje te bekijken, heb je een YouTube account plaats dan een comment bij het filmpje en geef het een like.

Hoe meer positieve comments, likes en views hoe meer dat potentiële kopers kan overtuigen om een modje bij Kurmit te bestellen.

De blok voor deze mod is een stabwood beuken burl, ik zie graag dit soort hout omdat je lichte en donkere delen hebt en ook de zwarte lijnen.

De mod is mooi glad gepolijst en voorzien van de nodige laagjes olie ter bescherming.

Het is dus een dual 18650 sqounker geworden met een driehoek achtige vorm.

OHMp5wy.jpg

kA7QyJW.jpg

hdctOmC.jpg

12i2nNs.jpg

6LzvraT.jpg

Bovenaan het je een geveerde 510 connectie van 27mm, en op deze mod kan je tot 30mm RDA's plaatsen zonder overhang.

3s5moH6.jpg

Onderaan de schroefdoppen van de Moddog batterij tubes.

TzT31hO.jpg

Die tubes zijn zichtbaar aan de zijkant van de mod en deze tubes zijn geen stainless steel kleur maar uit gun metal deze keer, zie je niet vaak in deze kleur.

4M7Vsj3.jpg

Zoals je ziet is de faceplate voor de DNA chip gemaakt uit dezelfde blok hout.

En in die faceplate heeft Kurmit zelf knopjes gemaakt en gepolijst.

Ex4Tn39.jpg

RkDT2EH.jpg

Het squonkflesje is een monster flesje van Modmaker met een inhoud van 9.2ml, hier kom je dus al een tijdje mee door.

Om het flesje te vullen hoef je het enkel naar beneden te schuiven en vullen, geen gedoe met schroefdopje losmaken en darmpje verwijderen met het nodige gemors.

62olvyx.jpg

I8afW89.jpg

DNA75C chip in deze mod dus, maar dat kan net zo goed een 250C zijn als je dat zou vragen.

GmP1jlK.jpg

Nog een foto met een RDA op de mod, ik heb wel geen 30mm RDA anders had ik je dat laten zien.

n1GmsS7.jpg

En nog een handcheck om af te sluiten.

eDhySgO.jpg

• Like 15