Jump to content

Beveiligingscertificaat verlopen

Recommended Posts

Hier ook , zie bij meer

Uw verbinding is niet beveiligd

De eigenaar van dampforum.nu heeft zijn of haar website niet juist geconfigureerd. Om uw gegevens tegen diefstal te beschermen, heeft Firefox geen verbinding met deze website gemaakt.

Gelukkig heb ik het dan niet bij elke paginawissel.... ik kreeg alleen een pagina grote vette waarschuwingstekst in firefox te zien via mijn laptop/tablet. En ja eens in de zoveel tijd kun je dat in beeld krijgen..... maar dat weerhield mij niet.?

30 minutes ago, L33ntje said:

Vooral een reactie plaatsen kost gemiddeld drie, vier pogingen en ik kan niet liken. 

Vooral een reactie plaatsen kost gemiddeld drie, vier pogingen en ik kan niet liken. 

like_icon.ico

Hier nergens last 

<prole="image"aria-label="tears of joy"></p>
Edited by Leo Bak
?https://www.dampforum.nu/uploads/reactions/react_like.png.pagespeed.ce.9IhEZt2dI1.png
  • Like 1

2 hours ago, Leo Bak said:

@Sledge Misschien overbodig om te melden, maar je kunt wellicht een Let's Encrypt expiration notice op ruim een maand van tevoren instellen, dan gaat de verlenging altijd soepel.

Of je maakt bijvoorbeeld een cronjob aan die automatisch je certificaten verlengt. Dan heb je dit probleem nooit meer.

https://certbot.eff.org/docs/using.html#automated-renewals

• Like 1

Zo, we zijn weer. Bedankt voor alle goed bedoelde tips! De auto update werkt dus duidelijk niet.

Helaas kwam eea mij qua tijd zeer ongelegen, dus het heeft even op zich moeten laten wachten.

• Like 6
  • Thanks 10

Thanks @Sledge

Ik kan er nu ook weer op (op het forum dan he, stelletje viespeuken :gek  ).

Ik kon zelfs de hele middag/avond niet op het forum komen, maar kon ook nergens op doorklikken en kiezen voor een 'onveilige' site.

Daar had ik de voorgaande keren geen last van.

• Thanks 1