Steve Posted June 23, 2019 Share Posted June 23, 2019 Sinds een tijdje in huis en dit is voor mij de beste cheesecake (vergeleken met capella en tpa cheesecake Graham crust). Kan je gewoon solo dampen op 3-5% wat uiteraard een zeer goedkope liquid oplevert. En het is zeer makkelijk te combineren met whatever you like. Deze aardbei cheesecake is bijv echt wel heel erg lekker vind ik. Yes we cheesecake inw 3% Capella cheesecake 2% Shisha aardbei inw 2% Strawberry ripe 4% Dragonfruit 1% Vanilla swirl tpa 2% Simpele versie Yes we cheesecake 4% Strawberry ripe 6% Vanilla swirl 2% 3 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Smoke Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Yes @Steve die cheesecake is een winner, nog een toppertje van Inawera is de Sweet Tornado : Yoghurt met Billberry's 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veen Posted July 22, 2019 Share Posted July 22, 2019 @Steve Bedankt voor de review. Ik was op zoek naar een goeie cheesecake dus je review komt goed van pas ?. Vrijdag besteld bij Chefs Flavour met ook Strawberry en Cream. Van de week hopelijk binnnen, dan maken en ff testen. Wordt mijn eerste echte mix dus ik ben benieuwd . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steve Posted July 22, 2019 Author Share Posted July 22, 2019 Dat wordt vast erg lekker @Veen Weet niet welke strawberry cream je hebt, maar 4% cheesecake+x%strawberry, goed schudden, dagje geduld en dampen maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veen Posted July 22, 2019 Share Posted July 22, 2019 @Steve Een dagje steeptijd? Top! Lekker snel ?. Ik heb de TFA Strawberry Ripe en de Sweet Cream van TFA. Ik heb ze apart besteld met nog kersen en appel om hier een mix mee te maken met de aardbei zonder de cream. De cheesecake leek me wel lekker met aardbei en als extra de cream ?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steve Posted July 22, 2019 Author Share Posted July 22, 2019 Dan zou ik zoiets doen @Veen Cheesecake 4% Strawberry ripe 6% Sweet cream 3% Ik maak alles 70vg/30pg, als je 50/50 gaat maken zou ik overal een half procentje afhalen. Succes, hoop dat het gaat smaken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steve Posted January 16, 2020 Author Share Posted January 16, 2020 Poah, deze is ook weer fijn zeg. Smoother gaat het niet worden. Toffee icecream vta @3% Vanilla Bean icecream cap @3% Yes we cheesecake @2% Een super zachte cheesecake met een lichte vanille toon en een nasmaak van toffee. Drie dagen steep. Was jouw aardbeien cheesecake nog gelukt @Veen? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veen Posted January 20, 2020 Share Posted January 20, 2020 Hij is superlekker. Vooral net na het avondeten erg lekker! Soort toetje ?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts