VenimousSnorlex Posted June 26, 2019 Share Posted June 26, 2019 Voor mijn eerste review heb ik gister blue slush van vampire vape binnengekregen en gemixt. Moet zeggen was vrij in de war aan het begin dacht dat ze heisenberg en blue slush door elkaar hadden gehaald en was vrij verbaast over de transparante kleur. Het was mijn eerste ervaring met het merk na enorm veel lovende dingen gelezen te hebben en was dus ook erg benieuwd. Het mengen heb ik gedaan op 10% met een 70 VG 30 PG base op 10 ml. De geur van de losse aroma kon ik niet echt plaatsen rook vooral ice en het kriebelde aan je neus wat ik vind dat een zoete aroma vaak beter te dampen maakt, gelijk na het mixen proefde ik nog weinig heb hem voor 2 uur in warm water laten steepen en daarna voor de nacht in een donkere apotheekkast gezet op kamer temperatuur. Geproefd nu met een Zeus X RTA en jemig wat een lekkere smaak, het is een zoete framboossmaak bij het inademen en bij het uitademen voel je de kou in je mond wat hem dus niet mierzoet maakt. Ik vind het een topliquid en zal na deze sample ook meer aroma van deze smaak gaan bestellen. Tips en aanmerkingen over deze review zijn zeker welkom! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob King Posted June 26, 2019 Share Posted June 26, 2019 Heb ooit een tip gekregen om het 50/50 te mixen met Red Slush van Vampire Vape en dan wordt het Purple Slush. Ook erg lekkah!Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
VenimousSnorlex Posted June 28, 2019 Author Share Posted June 28, 2019 Red slush moet ik nog proberen leuke tip dankjewel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob King Posted June 28, 2019 Share Posted June 28, 2019 Ik vergat trouwens te melden dat ik het een leuke review vind!Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts