Rickstra Posted July 5, 2019 Share Posted July 5, 2019 (edited) Goedendag, ik had een vraagje ik heb hier een geekvape aegis 100w mod met een eleaf ello tank met 0.2 ohm coil die tussen 40/80watt kan, Nu damp ik rond 45watt en mijn batterij is naar 85 puffs op de helft. Is dit goed voor deze batterij of is deze aan vervanging toe ? en zo ja wat is een goede vervanger ? groetjes Edited July 5, 2019 by Rickstra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Bak Posted July 5, 2019 Share Posted July 5, 2019 Lastig in te schatten hoe lang je puffs zijn. Heel grofweg ingeschat zou ik met een 0.2 Ohm coil op 45 W hooguit een halve dag doen met die batterij. Vergelijk het eens met een nieuwe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oomkobus Posted July 5, 2019 Share Posted July 5, 2019 In die aegis gaan 26650 cellen toch? 85 huisjes is wel heel weinig dan, Welke cel gebruik je nu? Ik zou je een van deze site aanraden sowieso: https://www.nkon.nl/rechargeable/26650.html En dan de paarse, Efest of vapcell 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Smoke Posted July 5, 2019 Share Posted July 5, 2019 De Aegis 100 Watt met 26650 is nogal kwistig met energie, bovendien is bij een batterijspanning van 3.6-3.7 volt de fut er volkomen uit en gaat het vermogen in watts heel hard terug lopen. Dat is een ernstige tekortkoming van het boardje, eventuele updates ten spijt 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matung Posted July 5, 2019 Share Posted July 5, 2019 18 hours ago, Rickstra said: Nu damp ik rond 45watt en mijn batterij is naar 85 puffs op de helft. Sec gezien kan je met 4200mAh en 45W zo'n 19 minuten dampen met een efficiënte regulated mod (zie https://www.steam-engine.org/batt.html). Afgaande op de info van de dokter haalt jouw mod geen 90% efficiency en daardoor ook geen 19 minuten. Nu heb je niet aangegeven hoeveel seconden je hijsjes duren, maar met 90% efficiency zou je met 85 hijsjes van 7 seconden al een halve batterij verbruikt hebben. Dus zo weinig vind ik die 85 niet, lijkt me on par. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickstra Posted July 6, 2019 Author Share Posted July 6, 2019 (edited) Bedankt allemaal voor de antwoorden, bij 110 puffs is het nog 1 streepje mijn hijsjes zijn 3/4 seconde Mogelijk ga ik zometeen een efest batterij halen is deze aan te raden ? Edited July 6, 2019 by Rickstra 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts