Jopie Posted July 5, 2019 Posted July 5, 2019 Ben op zoek naar een starterskit voor mijn tante die toch nog een poging wil proberen te starten met vapen. Het liefste heeft ze een pen model met fabriekscoils en uit een geheel, dus geen los tankje. Die het liefste een verhouding aankan met PG/VG 30/70. Aangezien dat ik zelf alleen maar rta"s heb en zelf niet zo goed weet wat ze het beste kan aanschaffen kom ik hier voor advies.
Jopie Posted July 5, 2019 Author Posted July 5, 2019 Ben ik vergeten te vragen. Geef maar voor alle twee de mogelijkheden verschillende opties dan laat ik ze mijn dl rta wel eens proberen zodat ik weet wat het beste is voor haar of wat ze er zelf van vind.
vaper89 Posted July 5, 2019 Posted July 5, 2019 @Jopie Voor mtl kan je tante bijvoorbeeld prism t20-s innokin proberen die hebben een pen model en kan 70VG aan. Andere opties zijn de zenith met een 0.8ohm coil. Maar waarom voor mtl niet voor 50/50 gaan? Nadeel aan de zenith het is geen penmodel. DL zijn er ook wel opties maar neem aan dat je tante een roker is? Dan is beginnen met mtl en redelijk hoog in nicotine zeg eens rond de 12MG per ML bij een gemiddelde roker van normale filtersigaretten. Just Fog heeft ook leuke instap modelletjes maar die kunnen niet 70VG aan, de liquide is te dik.
Maurice1974 Posted July 7, 2019 Posted July 7, 2019 Je zou een van de pennen van joyetech metde bf coil kunnen proberen. Hier hebben ze zoveel coils van dat er eigenlijk altijd wel een geschikte bij zit. Maar voor een mtl zou ik toch voor een dunnere vloeistof gaan dan is er een stuk meer keus. Ik heb hier ook een Ijoy stick vpc liggen daar heb ik overigens nog geen probleem mee gehad met 70vg alleen dit is dan weer een pod systeem
Roken Posted July 8, 2019 Posted July 8, 2019 Aspire Nautilus AIO: 0.7 coils goed voor hogere vg liquid en 1.6/1.8 goed voor hogere pg liquid.
cybmov Posted July 9, 2019 Posted July 9, 2019 @Roken Ook de BVC NS 1.8 ohm coils zijn uitermate geschikt in deze AIO voor hogere VG (alleen maar als aanvulling op je bericht) 1
Recommended Posts