Jim Posted July 17, 2019 Share Posted July 17, 2019 Ik heb dit filmpje op 1Mei op mijn Youtube kanaal geplaatst, maar nooit de review online gegooid. Zal het nu maar eens doen dan? Het is dus een dual 18650 battery mod van Oumier, een heel smalle/fijne mod. Leuk schermpje en menu ook. Beginnen doe ik met het filmpje, hier laat ik je alles up close zien en overloop ik het menu eens. Je doet me plezier door het filmpje even te bekijken of aan te klikken, elke view?️/like?/subscribe☑️/comment?️ op mijn kanaal is welkom en weet ik erg te appreciëren. De verpakking en wat je nog krijgt buiten de mod. De mod zelf is mooi afgerond en fijn, het geborstelde stainless kleurtje zie ik ook graag. Aan de zijkant heb je (nep) lederen inserts, de draaiknop om door het menu te bladeren is speciaal en eens iets anders dan knoppen. Het batterijklepje zit stevig op de mod met vier magneten. Na een week zat er een magneet los en heb ik die wel terug moeten lijmen, zou niet mogen nee maar gelukkig wel iets dat ik snel zelf kon verhelpen. Het menu is simpel te bedienen met de draaiknop, het kleurenscherm is ook duidelijk afleesbaar en helder. Ga gewoon enkele pics laten zien, in het filmpje zie je me alles overlopen. En nog een foto met de Wasp RTA om af te sluiten. Mijn bevindingen: - Kan eigenlijk niets verkeerd zeggen over de mod, werkt goed. - Simpel te bedienen. - Mooi en duidelijk scherm. - Een fijn toestel in de hand, niet te dik en lomp. 10 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cumulus Posted July 17, 2019 Share Posted July 17, 2019 Dat vind ik een leuk modje. Niet te opzichtig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt Posted July 17, 2019 Share Posted July 17, 2019 Goede review Jim ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebas Posted July 17, 2019 Share Posted July 17, 2019 9 hours ago, Jim said: Kan eigenlijk niets verkeerd zeggen over de mod, werkt goed. 9 hours ago, Jim said: Na een week zat er een magneet los en heb ik die wel terug moeten lijmen ? kan eenmalig zijn. Kan ook een lijmfoutje in een batch zijn. Toch wel een puntje van kritiek lijkt me...... verder wel een mooie mod! Link to comment Share on other sites More sharing options...
the martin Posted July 23, 2019 Share Posted July 23, 2019 Mooi apparaat, al heb ik zo mijn bedenkingen bij zo'n uit stekende draaiknop... Klinkt niet echt "broekzak"-geschikt Esthetisch past dit wel in mijn straatje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blij Posted July 23, 2019 Share Posted July 23, 2019 Ik gebruik deze nu enkele dagen. Best tevreden over het toestel, zoals hierboven opgemerkt, draaiknop is in het oog te houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt Posted July 23, 2019 Share Posted July 23, 2019 (edited) Die draaiknop kan je toch uitschakelen. Jups, juist review nog eens bekeken ? Edited July 23, 2019 by K&H 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebas Posted July 23, 2019 Share Posted July 23, 2019 Ik denk meer dat ze bedoelen dat hij blijft hangen in je zak of achter een draadje in je zak of..... en dat hij dan afbreekt ofzo? dan maakt het niet uit of hij wel of niet uitgeschakeld is ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blij Posted July 23, 2019 Share Posted July 23, 2019 (edited) Op mijn tafel staat een doosje met schuimrubber gevuld, waar ik de mod's in de uitsparingen kan steken. Zo worden ze niet per ongeluk omgestoten. Als ik de mod in die uitsparing plaats, kan het gebeuren dat de draaikop een heel klein beetje verdraaid. Het ging enkel om 1 tot 2 watt meer of minder. Dus niet echt zo een groot probleem? Ik kan mij voorstellen als je dit zo in een zak steekt dat het ook kan gebeuren dat het iets verdraaid. @K&HIk ga zeker eens kijken hoe de draaikop uit te schakelen is. Pas bekeken en je hebt gelijk? Dus geen probleem in de zak of mijn doosje. Edited July 23, 2019 by Blij filmpje gezien 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts