Jump to content

Eleaf Tance pod system.

Jim

Recommended Posts

Een pod system van Eleaf had ik nog niet getest en algemeen heb ik nog niet veel Eleaf producten getest.

Bij deze het Eleaf Tance pod system en dit toestel heeft toch twee features die iets of wat vernieuwend zijn.

Wat dat is lees je wel tussen de pics door.

Beginnen doe ik met een filmpje waar ik je het toestel eens goed up close laat zien je alles vertel wat het te bieden heeft.

Je doet me plezier door het filmpje even aan te klikken of te bekijken, elke view?️/like?/subscribe☑️/comment?️ op mijn kleine kanaal is welkom en weet ik erg te appreciëren.

De verpakking en wat er nog in de doos zit buiten het toestel.

WLKcI1r.jpg

C0e3CC6.jpg

Het toestel zelf is niet te groot en volledig uit metaal wat het dus ook stevig maakt.

Komt in tal van kleuren en ik heb dus het rood/paarse/roze, er zit ook een soort parelmoer lak op wat je in het filmpje heel goed kan zien.

PNIDKNd.jpg

l47T0nZ.jpg

De USB zit onderaan om je 580mAh batterij te laden.

En je ziet het steeds vaker dat fabrikanten nu beginnen te switchen naar USB-C, het zal nog een tijdje duren voor ze dat allemaal gaan doen maar verwacht wel dat USB-C het gaat overnemen van de micro USB.

JvtJGu6.jpg

Je hebt op het front ook een klein ledje dat oplicht telkens je dampt en het geeft ook je batterijstatus weer.

8gv11ks.jpg

Nog iets vernieuwend is dat Eleaf gebruik maakt van twee soorten airflow inlets heeft.

Op je pod komt de airflow maar langs één kant binnen en op het frame van het toestel heb je aan een kant 1mm en aan de andere 1.6mm, om te switchen van grootte hoef je juist de pod om te draaien.

Als je mijn uitleg niet begrijpt, in het filmpje is alles duidelijk.

bZMQDmw.jpg

b6g8Po0.jpg

Het podje zelf heeft een inhoud van 2ml en is niet te donker en je kan dus je liquid inhoud nog goed zien.

Een 1.2ohm coiltje.

ZhKbcrg.jpg

y36HJ1B.jpg

Mondstuk zoals een fluitje.

QgZI2jZ.jpg

Om deze pod te vullen moet je niet zoals bij andere pods een rubber plugje losmaken, nee deze pod heeft een membraan en je duwt gewoon het tipje van je flesje door dat rubber membraan.

Tot nu toe heeft het nog niet gelekt, of alle pods even lekvrij gaan zijn met dit systeem durf ik niet te voorspellen...

Het tipje van je flesje moet dan ook dun zijn bij dit systeem want als je dat gaat rekken met een te dik tipje zal het niet goed meer afsluiten vrees ik.

kWGbEFy.jpg

Nog een handcheck om af te sluiten.

BcFdxut.jpg

Mijn bevindingen:

- Goed gebouwd en solide toestel.

- De twee airflow opties zijn leuk maar ook al is het 1mm airflow toch is de trek niet superstrak MTL, nee het eerder een losse MTL.

- 580mAh met een 1.2ohm coil is niet slecht voor een toestel van dit formaat.

- USB-C connectie bij dit toestel.

- De smaak is wat mij betreft ongeveer gelijk met zo goed als elke andere pod.

- Het membraan om de pod te vullen is leuk maar kan niet garanderen dat het altijd goed gaat werken, daarvoor zou je het toestel enkele maanden moeten gebruiken en al veel podjes vervangen hebben om hier een uitspraak over te doen.

• Like 6