Jump to content

Custom 18350 mod by Kurmit.


Jim

Recommended Posts

Eerst en vooral een ongereguleerde review sectie is er niet dus wist niet goed waar ik deze moest plaatsen.

In feite is het geen gereguleerde mod maar ook helemaal geen mech dusja ik weet het ook niet en als het niet goed staat verplaatst men het maar.

 

Ik had al een tijdje een 18350 modje in gedachte en vroeg aan Kurmit om mij dat modje te maken, moet heel eerlijk zijn en de inspiratie van dit modje heb ik ook bij een andere modder gehaald.

Het is geen echte clone maar lijkt wel erg op dat bestaande modje, als er ooit iemand een opmerking van maakt neem ik dat wel op mij.

Het laatste half jaar is 18350 terug in de mode gekomen, zoals met alles in vapen komt alles om de zoveel jaar terug in de mode.

Sinds de opkomst van pod systems zijn mensen terug beginnen grijpen naar 18350 modjes met een klein 2ml tankje op want zo een setup is vaak niet veel groter dan een pod system en je hebt de voordelen van geen interne batterij te hebben van de minst mogelijke kwaliteit en een RTA geeft je zoveel meer smaak dan een podje.

Draai of keer het hoe je wil, een pod system is ook niet meer of minder dan een CE4 pen en tankje uit 2014 maar dan in een modern jasje...

En met de nieuwe Vapcell 18350 batterijen heb je volgens battery Mooch een geteste minimum 1000mAh cel, bij een pod system moet je de fabrikant maar geloven op z'n woord met de mAh dat die op de verpakking print.

 

Maar genoeg van dat en terug over de mod.

Dus na het contacteren van Kurmit en het kiezen van de blok ging hij aan de slag met het design dat ik laten zien heb.

Een slim mosfetje van goede kwaliteit en meer moest dat niet zijn van mij.

Ik had een blok gekozen die redelijk groot was en zelf groot genoeg om er drie modjes uit te maken, en dat heeft hij ook gedaan.

vTP5MF7.jpg

mpSKsS6.jpg

 

Beginnen doe ik zoals steeds met een filmpje en hier krijg je de mod eens goed up close te zien en vertel ik je wat info die je hier misschien niet kan vinden.

Je doet niet enkel mij een plezier maar ook Kurmit door even op het filmpje te klikken of te bekijken, elke view/like/subscribe/comment op mijn kanaal is welkom en kan helpen om toekomstige kopers over de streep te trekken om een modje bij Kurmit te bestellen.

 

 

Het modje zelf is klein en compact en heeft de vormen die ik wou hebben.

De kleuren zijn ook prachtig en er zit een mooi design in het hout.

dBaw5H2.jpg

6Qa5pE0.jpg

D0JlHT6.jpg

9oXJhxJ.jpg

eQ3W0fF.jpg

 

De batterijtube wou ik voor een stukje zichtbaar hebben gewoon omdat ik dat heel graag zie bij stabwood modjes.

tymUpu4.jpg

 

Het is een Stealthvape batterij tube.

3zRb0mK.jpg

CgXA1Vt.jpg

 

De vuurknop zit bovenaan en van welk merk die is weet ik niet direct, maar het is in ieder geval wel een degelijk knopje.

9xB6biX.jpg

 

De geveerde 510 met 22mm catchcup zit wat verzonken in het hout.

Dat zie ik ook erg graag en dat is nu bijna een standaard geworden bij de meeste modders, de tijden van de vlakke 510 plate bovenop het vlakke stuk van de mod zijn stilaan voorbij.

Rkmz8gs.jpg

 

En dit is dan het geheel met de 22mm Kayfun lite 2019, voor mij persoonlijk een erg mooie combinatie.

Dampt ook heel goed met een 1.2ohm coiltje in de Kayfun en op genied van batterijduur heb ik niks te klagen want dit gaat veel langer mee dan je zou denken.

Het is niet zoals bij een mech of mosfet waar je onder de 0.5ohm builds zou gebruiken, nee met een 1.2ohm coil duurt het lang voor de kwaliteit van je vape afzwakt.

D4NYWPn.jpg

 

Nog twee handchecks om af te sluiten.

C9xYjYM.jpg

f7FFWMZ.jpg

 

 

Ben heel blij met mijn modje en gebruik het dagelijks erg vaak, is een modje dat op de salontafel staat en dat ik s'avonds voor tv gebruik om lekker wat MTL te puffen.

Kurmit zijn modjes worden ook steeds beter en beter wat logisch is en ondertussen heeft hij al een vrij drukke agenda sinds het oprichten van de Facebook groep.

Van dit modje zijn er nog twee stuks verkrijgbaar aangezien hij er drie gemaakt heeft uit dezelfde blok, dus als je een modje zoals dit wel ziet zitten neem je even contact op met Kurmit.

  • Like 13
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Jim said:

Eerst en vooral een ongereguleerde review sectie is er niet dus 

.... gaan we die aanmaken! U vraagt, wij draaien. :duim

 

On topic: prachtige mod. Ze worden steeds mooier. Dank voor de review.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Goeieavond @Jim, ik heb een subforum genaamd "Ongereguleerde mods" onder reviews aangemaakt.

 

Ik heb dit topic er gelijk ingezet, Jim wil jij zelf de reeds gemaakte ongereguleerde mod reviews benoemen door ons in een post te taggen met de tekst ongereguleerd.

 

Voor ons makkelijker dan alle reviews doorlezen en bepalen welke er in moeten.

 

Wanneer je nog een review rubriek mist dan roep je maar?? 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...