Jump to content

Octopus-mod


Rinaldo

Recommended Posts

Ik gebruik deze modjes zelf ook veel. Rinaldo

Het is de zelfde als print van de modmaker site.

hun 510 heeft ook een schroefdraad die je kunt verstellen  en Lock systeem

ik zelf gebruik 510 connector van stealt and vape.(smelten minder snel)

hoewel modmaker deze week met een 510 is uitgekomen  met ander materiaal voor de isolator (glas peak) kan meer vermogen aan .?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mooi boxje hoor, @Rinaldo. :duim Opzich ben ik ook wel gecharmeerd van een niet geveerde, maar wel verstelbare 510.
Ik heb ook wel eens naar Octopus modjes gekeken. Ze zijn erg mooi met bijzondere designs. Bedankt voor de review.

Deze Clockwork Orange vind ik echt prachtig:
image.png.07878b35a6b8e884e5468ad682bbaf18.png

Je audio clipt alleen en klinkt erg verstoord. Op de een of andere manier meer over het linker kanaal dan over rechts. Ook het stereobeeld helpt niet mee met de duidelijkheid van de audio. Ik weet niet of je in je edit programma een functie 'Stereo Width', 'Stereo Image' of desnoods een 'Sum to Mono' functie hebt, maar als je de Width of Image op 0 zet dan zal dat ook wel helpen met de duidelijkheid van de audio. En even goed controlleren of je audio niet in het rood loopt als je gaat opnemen.

Edited by Crow
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Intrigerend patroon, zelf met dat oranje ziet het er nog leuk uit, maar wel weer een 'box', vierkant de basis, zoals bij verreweg de meeste modjes.

En dat vind ik best jammer. Snap prima dat het maken van meer 3D ergonomische vormen veel lastiger is, maar zelf zal ik nooit vriendjes worden met de vierkante vorm.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...