Jump to content

Vaperz Cloud Asgard Mini RDA.

Jim

Recommended Posts

Vandaag een review van de Vaperz Cloud Asgard Mini RDA.

Was eerst niet van plan die te kopen maar na deze zelf te kunnen testen van iemand toch gekocht omdat hij me wel beviel.

Het is een 25mm RDA, dual coil met nog tal van features maar die lees je wel tussen de pics door.

Beginnen doe ik met het filmpje, hier laat ik je alles een up close zien en voorzie ik de RDA natuurlijk van een buildje.

Je doet me plezier door het filmpje even aan te klikken of te bekijken, elke view?️/like?/subscribe☑️/comment?️ op mijn kanaal is welkom en weet ik te appreciëren.

De verpakking en wat je nog krijgt, in het filmpje krijg je het allemaal in detail te zien wat het juist allemaal is.

Eo8QjAW.jpg

De looks voor deze RDA zijn goed wat mij betreft, en ondanks het grote asgard logo toch nog clean voor mij.

Als er een gouden versie was geweest had ik die gekocht maar ze hebben enkel een brass topcap en dat zag ik niet zitten om die topcap steeds zuiver te houden.

Dan maar de zwarte genomen, die past ook bij veel van mijn mods.

KCZuUEV.jpg

XZno0tP.jpg

Onderaan de gebruikelijke info en de 510 is hybrid safe.

QuPTE2X.jpg

Maar onderaan hebben ze een systeem voor de squonkpin dat wat mij betreft een standaard gegeven mag worden bij elke RDA.

Het is niet nieuw want heb nog al RDA's gehad met dit systeem maar het is gewoon heel erg praktisch.

In plaats van zoals bij de meeste telkens de hele 510 te moeten wisselen om te squonken of niet zit bij deze RDA de squonkpin gewoon onderaan in de base.

Mijn huidige situatie is dat ik al die squonkpins in zakjes zit bij te houden met de vermelding van welke RDA ze komen, met een systeem als dit is dat allemaal overbodig geworden want squonken of niet je hebt gelijk alles bij.

In de 510 schroef je gewoon een klein schroefje als je niet wil squonken, dat schoefje (zelfs twee) zitten gewoon onderaan in de base en heb je dus altijd mee.

I9jxocO.jpg

ppTFOxy.jpg

Je krijgt twee 810 driptips zoals je ziet.

SjTXSWf.jpg

Je krijgt ook een leuke beauty ring, dan maak je er een 28mm RDA van.

AQ1B3ZS.jpg

De airflow bij deze zit vrij hoog wat wil zeggen dat je toch wel wat liquid in de RDA kan dumpen of pompen.

Ook werken ze binnenin met een ultem airflow insert, ook dit heb ik al eerder gezien bij de Pulse X en nog enkele anderen.

Dit brengt de airflow dichter bij je coils en dat merk je toch wel aan de airflow zelf.

9O5N9GT.jpg

LiKcT5j.jpg

VKquACC.jpg

Het deck is een simpel postless deck zonder veel poespas, makkelijk te builden ook.

Ook hier niks echt vernieuwend ofzo, gewoon een solide deck met goede schroefjes en ook de o-ringen zijn erg goed.

TKtTS33.jpg

pRXGKBo.jpg

De coils plaatsen is erg simpel, je moet gewoon wat kijken voor de juiste hoogte van je coils en dat doe je door die ultem insert er bij te nemen als referentie.

Heb je een Coily tool of iets dergelijk dan knip je de coils best op 5.5mm en is het gelijk goed, in het filmpje laat ik je dat zien.

Wicken heb ik geen pics van, wicken doe je gewoon zoal bij een andere RDA en is niks moeilijk aan.

EbF2bNZ.jpg

ZexVb4r.jpg

QzpumBe.jpg

Ik had ook het Ultem kitje gekocht maar daar had ik snel spijt van, had verwacht dat het toch iets mooier ultem ging zijn dan dit.

Dit lijkt op dat fake ultem gedoe dat je bij de meeste clones krijgt.

D4nlw81.jpg

Nog twee pics op een mod, met en zonder beauty ring.

cvDDiC6.jpg

t2vPjLd.jpg

Mijn bevindingen:

- Gewoon een goede en solide RDA.

- Smaak is goed.

- Wel voor de liefhebbers van wat airflow.

- Bouwkwaliteit is erg goed, goede schroefjes en o-ringen.

- Airflow zit hoog dus om te oversquonken of drippen moet je al heel erg gaan overdrijven.

- Systeem voor de squonkpin of niet is heel erg handig en goed.

Kan niet echt iets verkeerd vinden aan de RDA, is een solide dripper die bij veel mensen in de smaak zou vallen.

• Like 10

Ziet er wel heel mooi uit @Jim

Iedere keer denk ik van nu koop ik ff niks meer en dan zie ik een review van jou....

Er is nog een squonker onderweg dus wie weet, koop ik die Asgard ook wel weer.

Heel slim om die squonk pin zo dicht te kunnen maken en de manier waarop de schroefjes zijn opgeborgen!