Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hii

Ik ben op zoek naar echt een mierzoete liquid. Eentje waarbij voor je gevoel het glazuur van je tanden knalt?

Mischien iets van vanille aardbeien ofzo

Oftewel romig en errugggg zoet.

Wie heeft er tips

Posted

Echte coilkillers bedoel je dus ?? 

Barista brew, allemaal zoet en lekkerrrrrr

One Hit Wonder, bijna allemaal suikerzoet

Jam monster, sweeeeet

Hit That Cookie/Donut, sweet like a mofo

??? 

• Like 1
Posted

@Sub-Ωhm inderdaad de coil slopers ?Ik ga ze eens googlen.

Barista brew ben ik inderdaad bekend mee net als loaded.

Nog meer tips zijn altijd welkom?

Beetje off topic maaar kun je je liquids trouwens beter in de koelkast zetten of gewoon de voorraadkast? Ik gebruik 10 ml flesjes kant en klaar en shake and vape.

Zelf brouwen ga ik nog doen.

Posted

Daar zijn de meningen over verdeeld, met een paar 10ml zou ik ze gewoon lekker in de kast zetten, ikzelf heb minstens 50 verschillende fabrieks liquids, veel te veel om in een jaar op te dampen, bewaar dus standaard al mijn liquids (aroma's, fabrieks, Boss shots en DIY) in de koelkast op +- 10C, donker en koel is altijd goed voor iets wat je lang wilt goed houden, heb zelfs een 180ml Milkman van OHW in de koelkast staan, vier jaar oud, smaak als nieuw, kleur als nieuw ? 

Posted

Je kan toch met een flesje sweetener je juices zelf zo zoet maken als je lekker vind. Neem een voor jou lekker smakende commerciële e-juice en voeg er druppelsgewijs sweetener aan toe.

• Like 2
Posted

Zoete liquides zeker bij drip hacks . Flesjes met aroma in en base bij doen steeptijd respecteren en dampen maar 

Fruitige en custards redelijk veel keuze maar natuurlijk bijna dagelijks wicken en  fabriekscoils die gaan zolang niet mee door de zoetigheid 

Posted

Apple lots en lemon lots van flavourboss vindt ik zelf erg zoet. Valt nog wel mee hoe hard die de coils slopen, maar kan ook zijn dat mijn interpetatie van zoet anders is dan de jouwne.

• 2 weeks later...
Posted

Pinkman van vampire vape is erg zoet, maar ook best lekker.

I love popcorn / cookies zijn ook coil slopers, die popcorn heeft vooral een hele sterke smaak.

Glazed / milk van glas zou je ook kunnen proberen, glazed is een van de betere donut smaken die ik tot nu toe geprobeerd heb, erg lekker (en zoet) maar ik koop het niet meer omdat het coils sloopt. Milk is iets meer ingetogen, niet zo zoet als glazed maar het past bij je smaakprofiel: aarbei, cream, hint van cake.

Posted

Cinnamon Glazed Blueberry Scone van Barista Brew.! Die is erg lekker, maar mier- en mierzoet. Ik damp er om die reden niet te vaak mee, want ik word er snel misselijk van haha.

Posted

Whipped Dreamz van Coil glaze , deze is mierzoet en op 80 watt een waar genot ! . Deze smaak blijft ook hangen na het dampen wat ik persoonlijk erg fijn vind . De liquid is iets duurder maar wel prima te doen in elk geval . Je moet echt denken aan een aardbei cakeje waarvan de aardbei smaakt naar siroop , heerlijke smaak aldus mijzelf ! 

Posted

Ik heb ooit een malloot gehad die e-liquid wilde, bananen milkshake en dan mierzoet. Nu zit er in die rijpe bananen en milkshake aroma al zoetstof, maar er moest meer bij. Standaard richtdosering is zo'n 1%, daar begonnen en langzaam voerde ik keer op keer de concentratie extra zoetstof op, want het was steeds niet genoeg..... tot hij eindelijk helemaal blij bij me kwam om te vertellen dat het laatste receptje helemaal perfect was..... met 7,5% zoetstof. :shock

• Haha 1
  • 2 months later...
Posted

Als je zelf je sapjes maakt kan ik je de suikerspin aanbevelen van CDd

Aanbevolen verhouding 1% maar als je er 2.5%in doet. Ben je binnen een jaar je tanden kwijt ??

• Haha 1
Posted
On 22-11-2019 at 16:58, JDS said:

Aanbevolen verhouding 1% 

Van die aanbevolen verhoudingen heb ik me nog nooit iets aangetrokken; ik giet er net zoveel in als ik persoonlijk lekker vind 

en heb nog steeds geen kunstgebit nodig.  

• Haha 1
Posted
On 8-8-2019 at 12:00, FoggieRick said:

Eentje waarbij voor je gevoel het glazuur van je tanden knalt?

Mijn reactie was hier synisch bedoeld. 

Ik doe ook2.5% van die aardbeiensuikerspin omdat ik van heeeeeel zoet hou. 

4 hours ago, Marianna said:

heb nog steeds geen kunstgebit nodig.  

Ik ook niet.