Jump to content

Aromashot.nl

BlowByBlow
 Share

Recommended Posts

Leuk initiatief !

Hier kan je aroma´s kopen om zelf taart, drank of schepijs te maken ?

Ook pg/vg om de aroma's te verdunnen zijn in liter en 5liter verpakkingen te koop.

Onder andere Flavour Boss en Driphacks.

Is er iemand hier die er al eens iets heeft besteld?

Voor die prijzen, NEE. Het aanbod is overigen zeer beperkt. Er zullen wel meer shops komen die de nadruk leggen op taart, drank, ijs maken komen en bewust e-liquids niet vermelden.

Het is niet meer als een slimmigheidje om de TPD2 te misleiden.

5 liter VG €39,95 en niet online te bestellen, ik kijk even verder.

• 2 years later...
On 10-8-2019 at 12:34, BlowByBlow said:

Is er iemand hier die er al eens iets heeft besteld?

Ik heb hier besteld, en heb zelfs contact gehad met de eigenaar van het bedrijf.

erg vriendelijke man, en indien je speciale boss shots zoekt, en het hem vraagt, dan trekt ie de kerktoren voor je ondersteboven om het voor je te regelen.

voorheen bestelde ik mijn boss shots altijd in Engeland, maar daar is een flink beetje aan verzendkosten bijgekomen, waardoor het minder aantrekkelijk werd.

in eerste instantie dacht ik dat de boss shots een stuk duurder waren, maar even iets dieper er in duiken leerde mij snel dat de boss shots een dubbele hoeveelheid aroma bevat als degeen die ik in Engeland bestelde, waardoor de prijs eigenlijk nagenoeg hetzelfde is (zie foto voor vergelijk, links een boss shot uit Engeland, en rechts een boss shot  van Aromashot), ook Aromashot levert de unicorn doppen er netjes bij.

)88B1C918-6825-4225-B8F6-D3D72FAD878B.thumb.jpeg.e2d390a4ac382189472a3f43024d93e3.jpeg

ook zat er bij de bestelling een leuk extraatje.

ik ga hier zeker vaker bestellen😉

• Like 4

3 hours ago, De Smaakmaker said:

leerde mij snel dat de boss shots een dubbele hoeveelheid aroma bevat als degeen die ik in Engeland bestelde,

wel appels met appels vergelijken he 😉

pink lemonade bij aromashot is alleen maar te verkrijgen in 500ml met 107ml aroma. 

pink lemonade bij boss shot is verkrijgbaar in 250ml en 500ml met 

53.75ml en 107ml  aroma. 

bij aromashot kost hij € 19,99 (500ml)

bij bossshot kost hij €17,63 (500ml) en €9,98 voor 250ml

je vergelijkt een 250ml shot met een 500ml shot. 

dan heb je idd het dubbele 😉

qua verzendkosten en eventueel inklaargedoe heb je wel gelijk 👍

Vandaar ook eerst mijn betoog dat het duur leek, maar nadat ik verder las er achter kwam dat er twee keer zo veel in zat als wat ik reeds had met mijn boss shots😉

ik bestelde ze trouwens altijd bij ELFC daar hebben ze alleen de 250 ml optie, niet per sé omdat Flavour boss niet goed was met zijn prijzen, maar omdat het aanbod van veel meer fabrikanten voor mij de doorslag gaf.

en zoals je zelf inderdaad aangeeft @Sebasde rekensom met verzend en eventuele inklaringskosten had ik voor mezelf ook gemaakt, en is Aromashot dus helemaal niet te duur met zijn boss shots😉

ik had er nu 7 in totaal, dat kwam neer op 135 euro, dus die inklaringskosten waren er zeker bij gekomen bij een zelfde hoeveelheid aan aroma (14 boss shots van 250 ml dus) als ik ze in Engeland had besteld.😉

ik ben over het algemeen zeer tevreden over de aroma’s van Flavour Boss, de smaak zit er goed in bij hun.

Edited by De Smaakmaker
  • Like 1