Jim Posted August 18, 2019 Share Posted August 18, 2019 (edited) Smok alles in één open pod system. Batterij, podje waar je de coils kan vervangen en meer is het niet. Youtube filmpje: Specificaties: Wat?: Smok Nord Kit Materiaal?: Aluminium en plastic Bediening?: Met vuurknop Batterij?: 1100mAh interne batterij Laden?: Met micro USB kabel Inhoud?: 3ml voor deze niet TPD versie Coils?: 1.4 regular coil en 0.6ohm mesh coil, andere versies los verkrijgbaar als aparte aankoop. Afmetingen?: Zie video Verpakking en extra's in de doos: uiterlijk: USB poort zit onderaan: Vuurknop met ingebouwd lichtje. 5x klikken voor aan/uit 2x klikken op batterij inhoud te bekijken Groen = 70 > 100%, oranje = 30 > 70%, rood 0 > 30% Pod zit in de batterij door middel van frictie. Pod en mondstuk zijn één geheel, vullen via het rubber dopje aan de zijkant. Coil duw je gewoon in de pod, zit vast door middel van frictie van de o-ringen en hoop en goed geluk. De twee bijgeleverde coils: Andere soorten coils te koop in doosjes van vijf: Mijn bevindingen: Bouwkwaliteit: 9/10 Inhoud: 9/10 Smaak: 7.5/10 niet het beste wat ik al gehad heb maar absoluut niet slecht. Batterij: 8/10 welke coil je kiest zal je de levensduur bepalen. Airflow: 8/10 redelijk los ongeacht de coil die je kiest. Edited August 18, 2019 by Jim 6 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 Goede review Jim, thanks ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
teddy Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 Zojuist eens een nieuw filmpje bekeken over de SMOK Priv N19 kit, gebruikt de zelfde nord coils maar presteren zo te zien veel beter dan in de nord zelf. Goeie review weer, Jim ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted August 19, 2019 Author Share Posted August 19, 2019 Die Smok N19 kit verwacht ik ook nog de komende dagen/weken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Knapen Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 Goede review weer Jim al paar keer de smok nord mogen gebruiken en vond het beter dan men eerste verwachtingen toen waren . Als de smok N19 beter zou zijn zoals men zegt dan kijk ik uit naar je review hierover ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carol Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 (edited) Ik vind ze vnl ook wel heel mooi uitzien ,en batterij life is zeker een pluspunt. Edited August 20, 2019 by Carol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camikease Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 (edited) Goede review alsmede filmpje, Jim.. thanx.. Op youtube kun je al geruime tijd diverse filmpjes vinden om de coils te Re-builden... de coil is een samengestelde coil, dwz.. het kapje waar de liquid-gaten inzitten kun je eraf wricken cq trekken, dan kom je bij de inner Coilbase en vanaf dat punt is het net zo gemakkelijk als een RDA her-opbouwen... je kunt er allerlei soorten draad in kwijt en zowel vertikale als horizontale coils... een horizontale coil is bijvoorbeeld perfect als je de Nord gebruiken wil als een MTL machine... met een hogere Ohm coil, zul je langer toekomen met je batterij verbruik en als de coil horizontaal ligt, krijg je meer smaak voor de MTL manier van dampen.... Edited August 22, 2019 by Camikease 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carioca Posted August 27, 2019 Share Posted August 27, 2019 Ik heb deze besteld, lijkt mij handig om mee te nemen tijdens het uitgaan. Ook de verschillende pods waar je verschillende smaken mee kan afwisselen vind ik positief. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts