DutchMrD Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 Ik bemerk een bepaald aantal reactie,s en garde waarvan ik me niet meer kan vinden zonder nuttig te zijn, ik voel me niet meer nuttig of een waardevolle aanvulling. Krijg steeds meer een naar gevoel om hier aanwezig te zijn , vele zijn hier al vertrokken om dit geval en voel me nu helaas er ook 1 geworden. Bedankt voor alles wat ik hier geleerd heb in betere dagen en fijne forumleden maar er is nu voor mij en nog een paar andere een duidelijke lijn te herkennen. Helaas dat het nu voor mij ook op dit punt heeft moeten stoppen, like,s thanks etc heeft geen waarde maar merk nu ook de herkenbare lijn waar ik eerder tegen aan het vechten was en opkomen.(ook elders vaak) Hier stopt het voor me nu ik heb me geen meerwaarde meer voel enkel een last, op dit mooie forum waar ik veel heb geleerd en gezellie heb gehad tot ik ook de lijn zag van bepaalde reactie,s ? Vindt ik het jammer ja best wel maar voel me al langer niet meer prettig om ubber wat te plaatsen. En beter nu de eer aan mezelf te nemen zonder misschien rottig te worden. love fore you all en vape on and stay strong vrienden (en ja voor de taal nazie,s ik ben dyslexie,s mede daarom kan ik beter niks meer plaatsen) 1 1 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 Jammer @DutchMrD maar ik heb je verzoek uiteraard doorgespeeld naar de admins (moderators kunnen geen accountbeheer doen) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DutchMrD Posted August 20, 2019 Author Share Posted August 20, 2019 2 minutes ago, Tamara said: Jammer @DutchMrD maar ik heb je verzoek uiteraard doorgespeeld naar de admins (moderators kunnen geen accountbeheer doen) Thanks best een brokkie in me keel , maar ja helaas het is wel me gevoel/ervaring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel loves E6 Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 54 minutes ago, DutchMrD said: tot ik ook de lijn zag van bepaalde reactie,s Ik worstel hier ook mee. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 Heel erg jammer en hopelijk mss tot later 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DutchMrD Posted August 20, 2019 Author Share Posted August 20, 2019 (edited) thanks @K&H en @Marcel loves E6 maar ik voel het echt zo , en misschien brengt dit wat gespreksstof voor de vaste garde naar voren, hoe anders aan te pakken vooral juist voor nieuwe leden Edited August 20, 2019 by DutchMrD 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel loves E6 Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 Het vervelende is alleen dat je, als gebruiker vh forum, verder niks in te brengen hebt. Daarvoor zijn we toch afhankelijk van het FBT. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
balling Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 Da's nou jammer en ik weet niet of ik me daar ook schuldig aan heb gemaakt. Ik vind het ook heel vervelend als mensen mij pakken op bv. spelvauten maar vervolgens niet ingaan op de inhoud van wat ik te vertellen heb. Dan wordt het wel erg schoolmeestertje spelen. Misschien is het handig om zo'n communicatieve beperking in je onderschrift of avatar te vermelden. Ik snap dat je liever niet met zoiets te koop loopt maar het zou teleurstellingen zoals deze kunnen voorkomen. Nou, tabé en het beste d'r mee. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 @Marcel loves E6 Zorgen kunnen natuurlijk altijd worden geuit via dm. We kunnen bemiddelen of iemand aanspreken op gedrag maar ook wij hebben ons verder te houden aan het forum regelement. In dit specifieke geval weet ik niet wat we wel of niet zouden kunnen of hadden kunnen doen want ik weet simpelweg niet waar het over gaat. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daisy63 Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 Ja, misschien toch dat de moderators de boel iets beter in de gaten moeten houden en dat personen die moeite hebben met sommige replies dit moeten melden bij hun. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DutchMrD Posted August 20, 2019 Author Share Posted August 20, 2019 @balling trek het je niet aan nee , je bent in dit kasteel de toffe hofnar zo voel ik dit niet... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 Dat laatste dan graag @Daisy63 ik lees hier toch behoorlijk veel maar ik kan niet ruiken wat bij wie in het verkeerde keelgat schiet. Zoals gezegd, bemiddelen oid prima maar dan wel graag even berichtje. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
balling Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 @Tamara Het gaat over dyslexie en dat ie daar op afgerekend wordt. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sxt Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 Ik heb al verschillende personen zien vertrekken in korte tijd nu. Ik vraag me toch af wat er gebeurd.. Heel erg spijtig in alle gevallen maar je moet doen waar je je goed bij voelt! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
balling Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 2 minutes ago, DutchMrD said: kasteel de toffe hofnar Poëzie is je echter niet vreemd 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sxt Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 Ik zie net dat het over dyslexie gaat. Ja dat is wel een punt. Ook ik heb dyslexie gelukkig ben ik er hier nooit op afgerekend maar ik heb het wel al gezien bij andere. Persoonlijk vind ik dit ronduit belachelijk! Ja kan namelijk duidelijk een verschil zien tussen mensen die schrijffouten maken door dyslexie en mensen die gewoon te lam zijn om een goede zinsbouw te maken of leestekens te typen.... Helaas pindakaas zullen er altijd spellings nazie’s zijn, negeren is dan de boodschap. Ze hebben ook alleen maar een grote muil omdat ze veilig achter hun pc zitten. 5 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
balling Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 Of dat 't gewoon nazi's zijn. 1 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ger84 Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 Nu wil ik mij totaal niet mengen in de discussie wie/wat/waarom of beheer vs leden, ook omdat ik hier echt nieuw ben. Maar als forumeigenaar op een ander gebied kan ik wel zeggen dat het altijd jammer is om actieve (en daarmee vaak ook oud-gedienden) te zien te vertrekken, die zijn vaak hard nodig. Daarintegen komen er ook altijd nieuwe mensen binnen die soms erg waardevol zijn of worden. Het veranderd ook. Het probleem is soms dat leden niet beseffen/begrijpen waarom bepaalde keuzes worden gemaakt door de beheerders. Het beheer staat vaak voor keuzes waar je de ene gelukkig mee maakt en de ander niet. Dat zal altijd zo zijn, soms in het voordeel van bestaande oude leden, soms niet. In mijn ogen hoort beheer objectief te zijn naar iedereen, en de leden horen de functie en besluiten van het beheer te respecteren. Maar sommigen nemen dingen persoonlijk of zwaarder als anderen. Hierin is het heel lastig om het juiste te doen vanuit beheer, gevoelens zijn wat dat betreft een bitch. Het is ook lastig om dingen continu uit te leggen aan forumleden, dingen zoals waarom het beheer iets wel of niet doet of wil aanpassen. Dit omdat iedereen zijn mening heeft en als je overal serieus mee aan de slag gaat en iedereen moet beantwoorden (ik krijg veel vragen/requests in zowel openbaar alsook pm), dan kun je er een full-time baan van maken. Ik lees ze vaak wel, maar reageer niet altijd. Hoor ik meerdere dingen vaker of zie ik er wat in dan doen we er wel wat mee in de toekomst. Op fora zitten altijd mede-forummers waar je meer mee hebt, of juist helemaal niets. En er komen altijd nieuwe leden bij die je niet kent. Het lastige is dat niet iedereen er (fatsoenlijk) mee om kan gaan. En de ene is eerder op zn teentjes getrapt als de ander. Hiervoor zal nooit een ideale oplossing voor iedereen zijn en is iets wat alleen werkt als forunleden zich aan regels houden en beheer zo objectief mogelijk blijft. Maar vergeet niet, iedereen zit hier voor een reden. Ik ben zelf van mening dat scherpe discussies of 'kietelen' met grapjes best moet kunnen, zowel door de zender maarnook de ontvanger. Schelden, dreigen of eisen is wat anders. Leven en laten leven is het motto. Laat mensen los wie of wat je niet bevalt en geef aandacht aan wie of wat je wel plezier geeft. Geldt zowel voor beheer alsook leden. Iig jammer dat het je nu tegen staat @DutchMrD je lijkt een gewaardeerd member als ik het zo lees. Toch moet iedereen je keuze respecteren (en doet men ook zo te lezen ??) imo. Just my 2 cents 5 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 Mooi verwoord @Ger84 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DutchMrD Posted August 20, 2019 Author Share Posted August 20, 2019 Ik vindt het stiekem ook wel erg jammer en hou van jullie allemaal, misschien was ik wat te snel met deze reactie en ga wat langer door hetzij iets meer op de achtergrond aanwezig zijn , ik heb even wat tijd nodig momenteel. Het gaat er ten eerste om dat we allemaal elkander helpen van de stokjes af, ik was ook niet altijd even lief maar soms zie ik steeds vaker best bokkige reactie,s naar andere waardoor ik denk wat doe ik dan nog hier. Sorry voor jullie lastig te vallen hiermee maar de reactie,s doen me goed en blijf stiekem graag nog even, heb zoveel geleerd hier en nog steeds en laten we samen een beter en mooier forum maken. Ik zat er even doorheen sorry ............ 17 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sxt Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 Je hoeft je niet te verontschuldigen. Je had een frustratie en hebt die geuit. Als onze reacties er voor zorgen dat je blijft zijn we daar alleen maar blij mee! 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 @Ger84, ik kan merken dat je een collega beheerder bent ?? 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 Fijn dat de positieve reacties je goed doen en dat je blijft. Zoals @sxt al aangaf, sommige mensen moet je soms gewoon negeren. Lukt dat niet dan wil even afstand tot het toetsenbord nog weleens uitkomst bieden. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huisregels Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 Bokkige reacties naar elkaar toe is lijkt me niet de bedoeling. Soms betrap ik mezelf wel op flauwe opmerkingen en geintjes naar andere waarvan ik denk dat het kan en het ook niet serieus meen / bedoel als iemand aan te vallen. Hoop dat als iemand dat wel ervaart mij dit te melden of het FBT zodat het aangepast kan worden en als het kan mijn excuses voor die woorden kan maken. Ook al ben ik dan net nieuw vind het fijn dat je toch nog even blijft hangen op de achtergrond. Mogen we nog maar lang van je genieten! Ook aan ieder ander zoals Daisy63 al aangeeft schakel iemand van FBT in als je het een ongepaste reactie vind naar jezelf of een ander toe. We zitten hier tenslotte om kennis te delen met elkaar en plezier te hebben van leuke berichten die we hier kunnen lezen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 @DutchMrD, ben net thuis en zit me in te lezen... je liet me wel ff schrikken, blij dat je besluit toch te blijven. Ik probeer voor mezelf duidelijk te krijgen waar je nu precies tegen aanloopt. Ik ga eerst even eten en dan stuur ik je een DM 5 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts