Pasha Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Goedemiddag allen, Ik liet net mijn vape vallen en mijn batterijen vlogen er uit, dus ik denk even opnieuw wrappen en ik zie dat er een deuk in zit. Moet ik de batterij gelijk wegdoen of kan dit nog wel? Naar mijn gevoel is het toch even nieuwe bestellen en van de oude set gewoon een single van maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Nieuwe bestellen. Pluspool van de oude afplakken en wegdoen. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansy Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Ik zou het risico niet nemen, op dit moment is de v6 voor een actieprijs van €3,99 te verkrijgen bij Nkon. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pasha Posted August 22, 2019 Author Share Posted August 22, 2019 Top bedankt, ik had toch even een bevestiging nodig..klinkt stom maar bedankt.@TamaraZal ik zeker doen.@HansyIk bestel ze altijd bij zwoofs, ben niet echt bekend met Nkon. Maar super bedankt. Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazmaster Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Bij Zwoofs betaal je de hoofdprijs. Lekker bij nkon bestellen, dat doet Zwoofs waarschijnlijk ook ? 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansy Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 @Pasha Ik had een linkje bijgevoegd, Nkon, hier nogmaals. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pasha Posted August 22, 2019 Author Share Posted August 22, 2019 Ik heb even gekeken maar zag er sony/murata bij staan, zijn ze ook origineel?Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurmit Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Yup helemaal goed bij nkon wees niet gevreesd ?? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansy Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Als je de link gebruikt zit je gelijk bij de goede batterij: Sony / Murata US18650VTC6 3000mAh - 30A 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pasha Posted August 22, 2019 Author Share Posted August 22, 2019 @HansyIk vertrouw helemaal op jullie, heb net mijn bestelling geannuleerd bij zwoofs en ga nu een poging wagen bij nkon.Sorry 1 vraag nog. Waaron staat er Murata bij de batterijen?Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansy Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Sony heeft de batterij poot overgedaan aan een dochteronderneming Murata. https://www.murata.com/about/newsroom/news/company/general/2016/1031 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pasha Posted August 22, 2019 Author Share Posted August 22, 2019 Jullie zijn geweldig! Zo bespaar je toch een hoop centjes.Wat doen jullie meestal als jullie nieuwe batterijen hebben aangeschaft, eerst opladen of gelijk gebruiken?Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Eerst opladen, ze zitten waarschijnlijk maar half vol. Zeker als je ze wilt paren dan zou ik zorgen dat ze allebei net zo vol zitten voor gebruik, laden dus. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huisregels Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Goedkoopste is niet altijd het beste zeggen ze maar bij Nkon wel. ? Fijn dat je nog je bestelling bij zwoofs kon annuleren. Zo te zien aan tijd heb je ze nog voor 16:00 besteld, dus morgen als het goed is in huis. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pasha Posted August 22, 2019 Author Share Posted August 22, 2019 @TamaraTop dankjewel!@HuisregelsAls het om batterijen gaat kijk ik nogal de kat uit de boom, i.v.m. nep troep. Maar als iederéén zegt dat de batterijen goed zijn en de reviews zijn ook top, dan is het zeker de moeite waard om het eens te proberen.Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huisregels Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Helemaal gelijk ? Liever zeker van de zaak zijn, als nep troep kopen. Nkon is een gewaardeerde website onder de dampers hier. Hoop dat je morgen weer kan genieten van je damper of had je nog een backup setje? Nu kon je er 4 bestellen bij Nkon (of 5 maarja batterijen gebruik je als setje in een dual battery mod) voor de zwoofs prijs van 2 batterijen? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sxt Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Niet alleen bij de dampers hier. Nkon word ook aangeraden door batterij goeroe Mooch 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Een nieuwe batterij is goedkoop dus gelijk vervangen is geen probleem en je bent er goedkoop vanaf. Maar om nu te zeggen van het is echt heel erg nodig zeg ik nee, dat deukje is absoluut niet het einde van de wereld hoor! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raycoupe Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 In de metalen huls van de batterij zit een opgerold stuk folie. Dat folie zelf bestaat uit twee lagen met een geleidend materiaal er tussen. Dat deukje zorgt voor een onregelmatige geleiding op dat punt. Op die plek zal de batterij nu het snelste heet worden als je hem flink belast. Daarom zijn deukjes een probleem. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pasha Posted August 22, 2019 Author Share Posted August 22, 2019 @Huisregels Ja ik had gelukkig nog een setje liggen, wanneer een setje leeg is gingen de nieuwe erin. Nu even bikkelen op mijn single mod tot mijn setje is opgeladen en de nieuwe binnenkomen. Maar dit is echt geweldig ja, ik heb nu even 1 setje gekocht heb nog een set liggen anders is het ook zonde als ik ze niet kan gebruiken. Maar phoeeee wat een prijsverschillen ja, daar ben ik wel van geschrokken. Tot nu toe 6 batterijen aangeschaft bij zwoofs.... maar ja, weer een stuk wijzer. @sxt Helemaal top! @Jim Stukje angst denk ik.... @Raycoupe Bedankt voor het delen, ik doe het morgen lekker weg bij de oude batterijen. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ger84 Posted October 5, 2019 Share Posted October 5, 2019 Ik heb vorige week nieuwe batterijen binnen gekregen. Ik heb niks laten vallen, maar zie nu wel een (erg klein) deukje in een van de batterijen. Nu damp ik op laag wattage, maar denken jullie dat ik deze kan blijven gebruiken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazmaster Posted October 5, 2019 Share Posted October 5, 2019 (edited) Ja hoor kan prima. Ik zie het niet eens. Edited October 5, 2019 by Pazmaster 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raycoupe Posted October 5, 2019 Share Posted October 5, 2019 Dit topic staat vol met adviezen hoe, wat en zelfs het waarom. Wat mensen ook vinden/schrijven/zeggen, 't is jouw verantwoordelijkheid. Zelf zou ik de wrap van de batterij halen en kijken of het daadwerkelijk een deukje is of alleen de wrap die beschadigd is, dat is op de foto niet te zien. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazmaster Posted October 5, 2019 Share Posted October 5, 2019 Daar heeft @Raycoupe helemaal gelijk in, het is moeilijk te zien op de foto maar het blijft je eigen verantwoordelijkheid. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted October 6, 2019 Share Posted October 6, 2019 Eens met @Raycoupe, maar als het zo 'erg' is als op zichtbaar op de foto zou ik me niet te druk maken. Zeker niet als de belasting niet constant tot de max is. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts