Jump to content

Yachtvape Meshlock RDA

Jim

Recommended Posts

Yachtvape is een nieuwe speler op de markt en met deze RDA hebben geven ze hun eigen spin aan de Wotofo profile RDA.

En aangezien ik graag mesh atomizers damp was ik heel blij om deze te kunnen testen.

Voor alle specs en hoe te bouwen verwijs ik naar het filmpje, de foto review is erg basic en heb niet de tijd en zin om alles uitgebreid te beschrijven.

Filmpje:

Verpakking en extra's in de doos:

aGeQXCM.jpg?1

3ykxvO3.jpg

Uiterlijk:

MUgaYNM.jpg

MF3N1qp.jpg

Hybrid safe 510.

VZKMtl5.jpg

Airflow.

rOsngMU.jpg

RFByWMz.jpg

810 driptip.

9raj4qj.jpg

Deck met drukveren als klemmen.

XXSmmPG.jpg

buKUCv5.jpg

0zZiw3N.jpg

Builden en wicken is erg makkelijk.

5uRjwuX.jpg

d3frI2Q.jpg

jjDvju6.jpg

aBo5Moh.jpg

En dit is de zwarte versie op de Topside carbon.

A61m2DX.jpg

uWLz6fN.jpg

Mijn bevindingen:

Bouwkwaliteit:               9/10

Spares:                          10/10  Je krijgt twee soorten mesh (2x2stuks) en twee stukken katoen, tools en spare driptip en dus van alles meer dan genoeg.

Smaak:                          8.5/10  Ik krijg meer dan smaak genoeg uit deze RDA, doet absoluut niet onder voor de concurrentie.

Airflow:                         8.5/10  Heel rustige airflow, helemaal niet turbulent of luid.

Builden:                           8/10. Wat mij betreft heel simpel te builden en er komt geen schroevendraaier aan te pas.

Heb je de Wotofo profile en wil je iets anders in deze stijl dan zou ik deze zeker overwegen.

Smaak en airflow zijn top en makkelijk te builden.

En voor je denkt van de profile is beter omdat er dat geveerde blokje onder het katoen zit dan ben je fout want dat geveerde blokje mis je helemaal niet bij deze RDA.

Squonken gaat wat mij betreft beter dan de profile, de airflow zit iets hoger en je kan zelfs squonken dat je liquid over het mesh komt.

Op gebied van looks ook een mooie RDA, sober en zelfs de standaard driptip is erg mooi met dat metalen randje.

• Like 11

• 2 weeks later...