Jim Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Yachtvape is een nieuwe speler op de markt en met deze RDA hebben geven ze hun eigen spin aan de Wotofo profile RDA. En aangezien ik graag mesh atomizers damp was ik heel blij om deze te kunnen testen. Voor alle specs en hoe te bouwen verwijs ik naar het filmpje, de foto review is erg basic en heb niet de tijd en zin om alles uitgebreid te beschrijven. Filmpje: Verpakking en extra's in de doos: Uiterlijk: Hybrid safe 510. Airflow. 810 driptip. Deck met drukveren als klemmen. Builden en wicken is erg makkelijk. En dit is de zwarte versie op de Topside carbon. Mijn bevindingen: Bouwkwaliteit: 9/10 Spares: 10/10 Je krijgt twee soorten mesh (2x2stuks) en twee stukken katoen, tools en spare driptip en dus van alles meer dan genoeg. Smaak: 8.5/10 Ik krijg meer dan smaak genoeg uit deze RDA, doet absoluut niet onder voor de concurrentie. Airflow: 8.5/10 Heel rustige airflow, helemaal niet turbulent of luid. Builden: 8/10. Wat mij betreft heel simpel te builden en er komt geen schroevendraaier aan te pas. Heb je de Wotofo profile en wil je iets anders in deze stijl dan zou ik deze zeker overwegen. Smaak en airflow zijn top en makkelijk te builden. En voor je denkt van de profile is beter omdat er dat geveerde blokje onder het katoen zit dan ben je fout want dat geveerde blokje mis je helemaal niet bij deze RDA. Squonken gaat wat mij betreft beter dan de profile, de airflow zit iets hoger en je kan zelfs squonken dat je liquid over het mesh komt. Op gebied van looks ook een mooie RDA, sober en zelfs de standaard driptip is erg mooi met dat metalen randje. 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Goede review Jim, thanks ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cumulus Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Mooie rda, zelfs de verpakking doet wotofoiaans aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
teddy Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Zeer mooie RDA, goeie review weer Jim ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
germanaaizer Posted August 23, 2019 Share Posted August 23, 2019 Kzou em al bijna kopen voor de drip tip alleen. Bedankt weer voor de goeie review Jim! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teunh Posted September 2, 2019 Share Posted September 2, 2019 Haha de typo op de achterkant is ook echt top ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts