Bauri Posted August 26, 2019 Share Posted August 26, 2019 Hey, Ik ga 4 nieuwe batterijen bestellen bij nkon maar ik twijfel om de vtc5 of de vtc6 te bestellen. Het is voor de volgende mods: Vaperesso Gen en de topside dual Ik damp rond de 80 a 90 watt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurmit Posted August 26, 2019 Share Posted August 26, 2019 Ik denk dat je de vtc5A bedoeld ipv vtc5. Als je niet van plan bent heel veel hoger in wattage te gaan dan je nu doet is de vtc6 de betere keuze voor jou... Dan zal je net iets langer met je batterijen doen als met een vtc5a. Maar mocht je nog eens op 150 watt willen knallen of zo dan kun je beter de vtc5a kiezen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oomkobus Posted August 26, 2019 Share Posted August 26, 2019 Jep, precies wat @Kurmitzegt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bauri Posted August 26, 2019 Author Share Posted August 26, 2019 Topforum,thnx Nu weet ik dat ik het juiste bestel 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis1992 Posted August 26, 2019 Share Posted August 26, 2019 @Kurmit alleen is een vtc5a niet echt optimaal voor gepaarde setjes. "Maar een batch is tienduizenden cellen groot, bijzonder kleine kans om ze uit verschillende batches te krijgen in het geval van vtc5 en vtc6. vtc5a is die krans groter omdat die al eensherpakt zijn voor luchtvracht." Aldus Arjan van NKON in mail contact met mij januari 2018. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurmit Posted August 26, 2019 Share Posted August 26, 2019 (edited) Misschien dat ze toen een batch hadden waar dat zo was 2 jaar terug maar heb zelf nog nooit mismatch gehad met vtc5a of er van gehoord van iemand die dat had. Tevens hoeven 2 cellen van verschillende batches niet af te wijken van elkaar , en kunnen 2 cellen uit zelfde batch ook afwijken in principe. Als je er zo ver in wilt duiken kun je beter hele goede lader kopen en daarmee je paartjes maken. Voor normale damper niet zo spannend Edited August 26, 2019 by Kurmit 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis1992 Posted August 26, 2019 Share Posted August 26, 2019 @Kurmit geen idee, zou kunnen, heb zelf enkel vtc5's en vtc6's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts