Pazmaster Posted August 30, 2019 Posted August 30, 2019 Dat laatste ben ik ook bang voor. Maar als we niets doen gebeurt er ook niets. 3 1
Michel Knapen Posted August 30, 2019 Posted August 30, 2019 Getekend al ben ik Belg maar woonplaats Eindhoven ingegeven ??? 1 1 2
valon Posted August 31, 2019 Posted August 31, 2019 Uiteraard getekendVerstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk 1
makii Posted August 31, 2019 Posted August 31, 2019 Getekend, je weet nooit of en wanneer mensen hun ogen gaan openen. Kan net iemand triggeren om serieuzer te bekijken. 1
stoomketel Posted September 1, 2019 Posted September 1, 2019 done Al blijf ik erbij dat er nooit een beleidsbobo zijn nek zal uitsteken voor een stelletje batterijzuigers. ze kunnen in Den Haag wel een onderscheid maken tussen een verbrandingsmotor en een elektrische auto, maar dan heb je t wel gehad. Als damper moet je eerst de wetenschap/gezondheidszorg overtuigen voordat de politiek zich hieraan waagt. 1
Pasha Posted September 1, 2019 Posted September 1, 2019 Getekend, hopen dat ze er ook wat meekunnen. 1 1
Snip Posted September 2, 2019 Posted September 2, 2019 Nog geen 1500 handtekeningen valt mij eerlijk gezegd erg tegen
Pazmaster Posted September 3, 2019 Posted September 3, 2019 Ik vind het ook wat karig. Maar hoe bereik je nou meer mensen? Waar kun je het beste dampers bereiken? Vapeshops natuurlijk! Zowel on- als offline. Misschien is het handig als vapeshops een link naar de petitie op hun website zouden plaatsen, of misschien een poster ophangen in de winkel. Ze hebben er immers zelf ook baat bij lijkt me. Het is maar een ideetje.
Snip Posted September 3, 2019 Posted September 3, 2019 Ik vind dat een goed idee. bij mij heb ik iedereen laten krabbelen. vrouw en ook de kinderen, zijn dus vijf krabbels i.p.v. 1 van mij 2
sxt Posted September 4, 2019 Posted September 4, 2019 ook getekend. En ik zal mijn ouders ook even verplichten ? 1 2
Recommended Posts