SCi Posted September 2, 2019 Share Posted September 2, 2019 Enige tijd geleden heb ik een aantal nieuwe aroma's besteld. Hoogste tijd om eens te gaan testen ? Rebranded range - rice pudding De geur van het aroma is een hele rare maar met wat doordenken kan ik er wel iets van maken wat ergens op rijstpudding lijkt. Opmerkelijk is een hintje kaneel in de verte. Gemixed op 7,5% ( volgens aanbeveling ) met een 75/25 vg/pg base , heeft bijna een maand kunnen steepen. Het vrijwel kleurloze resultaat ruikt nu wat boterig / vettig en ook nu haal ik er nog altijd een hintje kaneel uit. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 1 ohm op 20 watt. De aanzet is enigzins scherp te noemen , ook nu weer springt de kaneel er echt uit. Er hangt iets romigs / zachts aan vast maar dit komt maar met moeite 'langs' de "scherpe" basis. Jammer genoeg kan ik uit de achtergrond niet iets herkenbaars halen. Meer vermogen blijkt de oplossing te zijn. Het scherpste is er nu goed af en de achtergrond krijgt nu veel meer ruimte. Ook nu kan ik er met wat doordenken wel iets van maken wat op rijstepudding lijkt. Toch blijft de kaneel net iets te nadrukkelijk aanwezig , ook in de nasmaak. Een hele lastige. Op zich is dit een orginele smaak maar eentje die net niet lekker uit de verf komt door iets extra's in het aroma. Bij de cookie dough van rebranded range was het de chocolade en hier is het de kaneel die een te duidelijk stempel op het geheel zet. Iets meer room om het geheel wat soepel te krijgen is zeker niet misplaatst en een citrus zou hier goed bij kunnen. Zeker geen allemansvriend ! 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts