Guest Jef Posted September 9, 2019 Posted September 9, 2019 Hallootjes, iemand die weet waar men "EQ American Blend" 6 & 14 kan kopen, buiten bij Mr Joy? Deze laatste heeft helaas deze liquid nogal eens en ook langere tijd niet op stock. Bedankt voor iedere tip!
Tamara Posted September 9, 2019 Posted September 9, 2019 Welkom @Jef Bij deze ben je uitgenodigd om jezelf voor te stellen in onderstaand topic. Leuk om iemand wat beter te leren kennen.
Quidam Posted September 10, 2019 Posted September 10, 2019 (edited) Foutje Edited September 10, 2019 by Quidam
Dampende DJ Posted September 10, 2019 Posted September 10, 2019 @Quidam Dat is LiQua, niet EQ ? Ik heb zelf ook nooit van EQ gehoord, geen idee waar dit verkocht wordt
Quidam Posted September 10, 2019 Posted September 10, 2019 Je hebt helemaal gelijk @Dampende DJ Ik dacht dat het dezelfde was... maar dat is dus niet zo... ? 1
DeParelVanHetZuiden Posted September 10, 2019 Posted September 10, 2019 Ik kom niet verder dan Mr Joy (waar die overigens nu wel weer op voorraad is). En verder dat E-zmoke het bedrijf achter de liquid is maar vanaf daar wordt het vaag.. Al eens een American Blend van een ander merk geprobeerd @Jef? 1
vaper89 Posted September 10, 2019 Posted September 10, 2019 (edited) @DeParelVanHetZuiden de 6 & 14 mg waar TS om vroeg zijn dat niet ( geeft voorraad van de 0mg aan) . Verder dan Mrjoy kom ik ook niet.. Kende het merk ook niet. Edited September 10, 2019 by vaper89 1
DeParelVanHetZuiden Posted September 10, 2019 Posted September 10, 2019 Ahja klopt zie het nu. 6 september geven ze aan...? ik zou een berichtje doen naar MrJoy
Guest Jef Posted September 23, 2019 Posted September 23, 2019 (edited) On 10-9-2019 at 14:29, Dampende DJ said: @Quidam Dat is LiQua, niet EQ ? Ik heb zelf ook nooit van EQ gehoord, geen idee waar dit verkocht wordt Ziet er helemaal naar uit dat Mr Joy het monopolie hierop heeft, grrr. Ps, ondertussen weer voorradig. Edited September 23, 2019 by Jef méér info
L33ntje Posted September 23, 2019 Posted September 23, 2019 EQ liquids worden inderdaad alleen door Mr. Joy verkocht. Dat betekent in de regel dat ze OF hun eigen liquids maken onder hun eigen merk en niet aan anderen verkopen (zoals de firma waar ik werk uitsluitend haar zelf gemaakte liquids en basen verkoopt, en aan slechts ene handjevol andere winkels levert). OF dat ze, zoals zeer velen, een ' standaard' merk liquid (Millers, SC, en er zijn er nog wel een paar) laat afvullen en etiketteren met hun eigen merk / logo er op. In dat laatste geval is de kans groot dat een American Blend van een ander merk hetzelfde is. De kunst is uit te zoeken welke.
Recommended Posts