Cocoon992 Posted September 10, 2019 Posted September 10, 2019 Na veel RDA’s gekocht te hebben heb ik diegene gevonden waar ik trouw aan wil blijven. Alleen krijg ik geen goede smaak op de Passage RDA. Ik heb heel veel filmpjes gekeken en niets helpt. Katoen ben ik ook veel kwijt helaas. Ik gebruik de wotofo quad core fused claptons mijn favoriete coils. Iemand die mij kan helpen? Heb al 6 builds geprobeerd op 3 dagen en ik snap er niets van. Kort bij de posts, midden van de posts, ver van de posts,... bedankt
KeesB Posted September 10, 2019 Posted September 10, 2019 @Cocoon992 ik heb die rda niet en het enige dat ik kan verzinnen is dat je het vermogen te laag instelde. Het is van een plaatje niet te zien maar misschien kan je wel minstens 60 Watt beginnen.
Cocoon992 Posted September 10, 2019 Author Posted September 10, 2019 25 minutes ago, KeesB said: @Cocoon992 ik heb die rda niet en het enige dat ik kan verzinnen is dat je het vermogen te laag instelde. Het is van een plaatje niet te zien maar misschien kan je wel minstens 60 Watt beginnen. Ik damp nooit onder de 75watt eigenlijk ben begonnen met 75 tot 90 1
Sebas Posted September 10, 2019 Posted September 10, 2019 Niet echt een antwoord, meer een verbazing. Waarom trouw blijven aan iets wat niet werkt? Als ik een rta,rda,rdta heb wat te lastig is om te bouwen, of als ik niet de smaak krijg die ik wil na verschillende dingen geprobeerd te hebben krijgt hij een heel mooi plaatsje in de kast. Het zou toch gewoon makkelijk moeten gaan? Anders is het meer een gevecht i.p.v. een hobby. 1
teddy Posted September 10, 2019 Posted September 10, 2019 [damn] Was ik van plan om deze 1 dezer dagen te kopen, zal maar wat afwachten ? [/damn]
KeesB Posted September 10, 2019 Posted September 10, 2019 Met de voorbeelden van @jim gaat het altijd goed 1
Jim Posted September 10, 2019 Posted September 10, 2019 In de review heeft hij ook gepost dat hij geen smaak krijgt maar kan daar geen antwoord op geven hoe dat komt... Zelf kreeg ik meer dan voldoende smaak bij deze RDA en online lees en hoor ik ook meer goed en zelden slecht van gebruikers dusja... Het is een RDA zoals 80% van alle RDA's, met de airflow vlak naast de coils dus dat zou ongeveer dezelfde prestaties moeten opleveren als die andere 80%. 3
Cocoon992 Posted September 11, 2019 Author Posted September 11, 2019 (edited) 19 hours ago, Jim said: In de review heeft hij ook gepost dat hij geen smaak krijgt maar kan daar geen antwoord op geven hoe dat komt... Zelf kreeg ik meer dan voldoende smaak bij deze RDA en online lees en hoor ik ook meer goed en zelden slecht van gebruikers dusja... Het is een RDA zoals 80% van alle RDA's, met de airflow vlak naast de coils dus dat zou ongeveer dezelfde prestaties moeten opleveren als die andere 80%. Edited September 11, 2019 by Cocoon992
Recommended Posts