Jump to content

Batterij versleten?

vaper89

Recommended Posts

Weet niet precies de melding, maar heb zelf ook bij die pico steeds sneller weak battery meldingen. Maar ik damp op 50 watt op een single battery mod, omdar die compact is.

Kan volgens mij weinig kwaad, interne weerstand is goed. En daarnaast merk je als je weak battery meldingen krijgt dat je kan doordampen, maar de kracht neemt af.

Dit is hoe ik er over denk he ?

• Like 1

Ligt aan de hoeveelheid laadcycli, maar het zou heel goed kunnen dat ze versleten zijn. Dat betekent niet dat ze gevaarlijk zijn, ze gaan alleen wat minder lang mee.. Ik doe altijd elk jaar m'n batterijen vervangen, maar goed, dat ben ik.. Na een jaar merk ik dat ze wat sneller leeg zijn, maar nogmaals, dan zijn ze wel gewoon bruikbaar.. Wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken

• Like 1

Als ik ondervind dat een batterij het minder lang uithoud op een single mod dan houd ik die opzij voor in een dual mod te gebruiken.

Na vier jaar dampen gebruik ik nog steeds enkele van de eerste batterijen die ik kocht.

Ik heb er óók al veel afgevoerd hoor.

Zelf uitmaken wat voor jouw aanvaardbaar is.

Als ik ondervind dat een batterij het minder lang uithoud op een single mod dan houd ik die opzij voor in een dual mod te gebruiken.

Dat vind ik toch een beetje gek. Overal wordt geadviseerd om de batterijen voor dual mods te trouwen en altijd samen te blijven gebruiken, dat is beter voor de batterijen en ook veiliger. Ik zou het dus eerder andersom doen zoals L33ntje.