Cyber_Huub Posted September 15, 2019 Posted September 15, 2019 Smaakstof zal ik op een liter of 10 uitkomen. Zo ook het natuursap, wat bij afname weer op peil word gebracht.. En bij iedere donkere wolk blijf ik daar op inspelen. 2
Markoss Posted October 1, 2019 Posted October 1, 2019 Ik damp mtl, een ml of 4 per dag. Ik heb nu 3 liter PG/VG. Een stuk of 30 flesjes nic booster. En zo'n 10 flesjes aroma. De voorraad aroma's en vooral nicotine ga ik nog wat verder uitbreiden. Mocht het zover komen dat er nog strengere wetgeving/regels/accijns aan gaan komen, dan sla ik snel nog een echt flinke voorraad in. 1
bailey Posted October 10, 2019 Posted October 10, 2019 Ben zojuist weer ff online wezen shoppen base ingeslagen en nic shots en 2 extra mods en 1 extra tank erbij je weet maar nooit en zeker nu met al dat fake nieuws
Cyber_Huub Posted October 10, 2019 Posted October 10, 2019 Ook maar weer rond maandag 5000 shots ingeslagen… Op planning voor morgen Litertje smaakstof 2 nieuwe smaken op proef Heuleboel flessen 1/4e kuub basis behoefte. Winter is coming.... 3
Ger84 Posted October 10, 2019 Posted October 10, 2019 2 hours ago, Cyber_Huub said: Winter is coming.... Dat scheelt, kun je die pallet met shots in de tuin laten staan ? 1
Cyber_Huub Posted October 10, 2019 Posted October 10, 2019 Nee, die word gelijk in de garage gereden.
Blij Posted October 22, 2019 Posted October 22, 2019 3 jaar geleden veel gekocht. Met de nic. kan ik nog enkele jaren verder. Base & aroma heb ik deze maand wat extra aangevuld, kan ik ook een poos mee verder. 1 reserve mod en 5 in gebruik. Enkele Rba tanks en enkele Rta tanks in gebruik. Verder kijk ik de kat uit de boom, indien nodig koop ik wel één en ander aan voor alle winkels de deuren zouden moeten sluiten.
Dr.Smoke Posted October 22, 2019 Posted October 22, 2019 15 minutes ago, Blij said: 3 jaar geleden veel gekocht. Verder kijk ik de kat uit de boom, indien nodig koop ik wel één en ander aan voor alle winkels de deuren zouden moeten sluiten. Er zijn heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel Chinese winkeldeuren
Blij Posted October 22, 2019 Posted October 22, 2019 Weet ik, maar de strenge regels en controle bij ons . Voordien kocht ik er wel, dat waren de betere tijden. Veel van die deuren zijn reeds gesloten en leveren daardoor niets meer. Had ik het toen geweten had ik meer RTA's gekocht . Dat eerste dampjaar was het nog zoeken wat ik juist nodig had, lig hier met coils en andere spulletjes die nu minder gebruikt worden.
PetraO Posted October 22, 2019 Posted October 22, 2019 Ik heb niet echt bewust een voorraad opgebouwd, maar ik heb denk ik toch wel genoeg liggen voor een jaar of twee, drie. Dus mocht het dampen verboden worden, dan red ik me wel tot we uitgevonden hebben hoe je ondanks het verbod aan je spullen kunt komen.
JDS Posted October 27, 2019 Posted October 27, 2019 Ik heb nu 8.5 liter 50-50 op voorraad en meer dan genoeg nicotine voor 10 liter base op 3mg Als ik het zo bekijk kan ik daarmee zo'n 6 jaar mee vooruit. Ik zit in een afbouw proces met nicotine. Dat duurt ongeveer 1.5 jaar. Als ik tegen die tijd besluit te stoppen verkoop ik alle vloeistoffen en hou 1 liter achter de hand voor ev terugval. Stop ik niet dan kan ik daar voorlopig wel mee vooruit. Voor de rest heb ik draad en katoen tot 2080 in huis. Er vanuit gaande dat ik dan allang door de wormen ben opgevreten ga ik dat nooit opmaken en als ik stop met dampen verkoop ik dit ook gewoon.
Recommended Posts