Jump to content

Review Viva Kita Fusion

mrlounge

Recommended Posts

Voor diegene die van kleine compacte pods houdt: de Viva Kita Fusion! Wat een pod zeg!! Voor nog geen 10,- bij ome Ali te koop en dan krijg je er ook nog eens in totaal 7 coils bij van 0,25 ohm. Hij is supercompact, voelt degelijk aan, ligt lekker in de hand, zeer gebruiksvriendelijk en wat dampt ie lekker! Hij is nog luchtiger als mn penguin, lekkere volle smaak en niet te warm. Het vermogen is 1500 mah en je hebt 3 standen: 30,40 en 50 watt. De standaard coil is 0,25 en de tankinhoud 2ml. Zodra je de knop indrukt gaat er een leuk lampje in de tank branden en elke keer heb je een andere kleur, 7 in totaal volgens míj. De airflow is waanzinnig, echt een DL pod. Je kunt de driptip zelf vervangen als je dat wilt. Hij is zeer compact, zie de foto's hieronder en voelt echt stevig aan. Vullen en coil wisselen gaat echt supermakkelijk en hij lekt niet!! Ook geen spitbacks of dryhits, damp zelf 50/50 overigens. De kindersluitimg werkt soepel, indrukken en draaien en je haalt de coil eruit om te vullen. De coil wisselen is ook supermakkelijk, gewoon met een kliksysteempje. Zijn er dan ook nadelen?? Tja, 2ml is niet echt veel, maar volgens de wet.... En na 10 minuten niet gebruikt gaat ie vanzelf uit en moet je 5 x klikken. De accuduur is acceptabel, maar niet enorm, maar gezien t formaat kan t ook haast niet anders.

Samengevat: voor nog geen 10,- incl 7 coils kun je hier geen buil aan vallen! Je kunt kiezen uit 4 verschillende kleuren. Er is overigens een nwe versie van uitgebracht met een iets ander glaasje en een display, maar deze is iets groter als deze fusion.972b34b0fc78cab2ee25769cc841944e.jpge31327bc165bd695efce14256806e3fb.jpgd5eb6d26329c8ab26c8655ae3eb6db57.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

• Like 7

16 hours ago, mrlounge said:

Voor nog geen 10,- bij ome Ali te koop en dan krijg je er ook nog eens in totaal 7 coils bij van 0,25 ohm

En een setje coils kost rond de €8,-

kan je net zo goed als je coils nodig heb een nieuw setje kopen voor die €1,50 meer ??

En een setje coils kost rond de €8,-
kan je net zo goed als je coils nodig heb een nieuw setje kopen voor die €1,50 meer ??
Haha ja, bizar eigenlijk, weet overigens niet of elke verkoper bij ali zo gul is dat ze er een doosje coils bij doen.

• Like 1

Zojuist een recoil gebouwd met de fusion coil met 2 ka1 draadjes van 26ga met 5 wikkels van 3,5 mm en een flinke dot cotton bacon er om heen gewikkeld omdat de 1e poging nogal wat liquid in de mond bezorgde. Bij de 2e poging de coilgaten dus goed afgedekt met de katoen en hij dampt super op 30 watt. Geen spitback meer dus en een heerlijke ietwat warme damp. Voor de hobbyisten onder ons die graag knutselen: de vivia kita is goed te recoilen, al hoef je t voor de prijs van de coil niet te doen ?

• Like 2

Voor €6,50 en een pakje coils probeer ik hem wel. Vast handig voor onderweg ofzo. Hahaha

6-FDCFE03-0-C42-4244-B9-BA-6-AED3087-C114.jpg&key=22e6f1b869ab04ae9eab650c834120e98868019ec85474e5ae8b877d7056a8c1
Ga je geen spijt van krijgen! Er is trouwens ook een 3.8ml versie op ali te vinden, paar euro duurder maar ook met 5 extra coils, alleen de kleuren moeten je wel aanspreken, vind ze zelf vrij hysterisch namelijk. Heb er wel 1 besteld want dat 2ml tpd2 gedoe hangt me de keel uit......

• Like 1

Ja dat zag ik idd ook. 

Die nebula (kleur) is wel aardig, de rest Mwah. 

Zal mij benieuwen, verwachtingen heb ik niet echt aangezien ik alleen in de ochtend met een pod mtl en de rest van de dag aan een rta lurk. 

Maar voor onderweg lijkt t me wel een geinig ding en echt niks slechts te vinden op internet/YouTube alleen maar lovend eigenlijk?

Is het niks maak ik de coils op en dan geloof ik het wel voor die paar centen ?

Vandaag binnen(had hem al eerder besteld dan wat ik aangaf. Nu lijkt hij er supersnel te zijn ?)

heb er ongeveer een uurtje mee gedampt en het is niet vervelend. Zeker voor dat geld niet. Handig zakmodje voor als je ergens heen gaat en geen grote(re) mod wil mee zeulen. 

Alleen vind ik hem wel wat lawaaiig. 

En het tankje word wat warm(er) bij chainvapen maar de coil houd het wel goed bij?

Al met al wel een leuk ding voor de heb en hij gaat vast wel mee af en toe als ik ergens heen ga. Verjaardag,winkels dat soort dingen

• Like 2