Jump to content

Migo Nic Salt E‑Liquid ‑ Peach Shake

Theodor
 Share

Recommended Posts

Ben deze aan het proberen Migo Nic Salt E‑Liquid ‑ Peach Shake maar ik proef totaal niks,alleen wat zoet op mijn lippen.

Heb al diverse nic salt liquids in mijn damper gehad maar is het is net of nic salt minder smaak heeft,of ligt dat aan mij.

Ik heb laatst ook een migo en een andere nic salt geprobeerd @Theodor (Ik week niet meer welke smaken). Er zat wel wat smaak aan, maar het viel mij vooral op dat beide een vrij zoute bijsmaak hadden wat ik redelijk overheersend vond. 

Gebruik je een geschikte atomizer/tank en coil?

Atomizer/tank en coil zijn prima nu een nieuwe coil erin voor de Vampire Vape Nic Salt E‑Liquid ‑ Pinkman (een frisse cocktail van rood en geel fruit).

Proef wel iets maar heel ver weg,lees hier vaker over smaak explosies maar dat heb ik nog niet meegemaakt...

Ik weet niet wat je van een ‘smaakexplosie’ verwacht, maar je zult toch wel wat mee moeten krijgen van de smaken.

De smaak is ook door verschillende factoren bepalend zoals je type tank & coil, de verhouding vg/pg (meer pg is over het algemeen meer smaak), wattage, de liquid zelf uiteraard. Wat Ik zelf heb gemerkt bij de nic salt is dus een zoute bijsmaak welke bij mij overheersend was en wat smaak van de liquid zelf een beetje naar de achtergrond deed verdwijnen. Ik gebruik nu alleen nog gewone liquids met 3 tot 6 mg nicotine.

12In theorie zou dat zeker kunnen; nicotine is een behoorlijke smaakversterker, en heeft ook (bij)smaak van zichzelf. Eerlijk gezegd weet ik niet of nicsalt die eigenschap behouden heeft.

Ik heb verschillende Liquids en pods met nicsalt uitgeprobeerd inmiddels, maar eerlijk gezegd doet het voor mij eigenlijk helemaal niks. Ik proef weinig, inderdaad hooguit wat zoetigs op de tong, maar vooral VOEL ik niet dat ik damp. Verbieden zou 50 of 60 mg het voor mij wel kunnen 'doen', maar 20 mg blijft voor mij een soort nutteloos luchthapper ?

Gelukkig kun je in de meeste pods gewoon je eigen 80/20-sapjes met 18 mg doen, dat werkt voor mij wel een beetje. Niet voldoende om het dampen te kunnen vervangen, maar wel een goed alternatief voor sigaretten. Die fase heb ik echter inmiddels eigenlijk achter me liggen, dus eigenlijk is nicsalt voor mij een gepasseerd station.

Edited by L33ntje

• 2 years later...

Smaakexplosie bij een nicsalt... ik heb eindelijk mijn merk met echt veel smaak gevonden...

Bar juice 5000

Vooral de mr blue (echt zoet), blue lemonade (echt zoet), energy (honing smaak, vond uk HEEEEEEL vies maar je moet er van houden), watermelon (deze mag wel wat sterker), fresh mint (zoete munt, mijn favoriet)

Allemaal totaal geen zoute (na)smaak!

En dan zijn er nog meer smaken maar heb ze nog niet allemaal geprobeerd.

Te koop bij damphutje

Ook heb ik de watermelon van bar series, die is ook echt zoet met heel veel smaak

Hoop dat je hier wat aan hebt.