Jim Posted October 4, 2019 Share Posted October 4, 2019 Mijn filmpje met uitleg en bevindingen over de STNG RDA en hoe ik deze opbouw kan je hier bekijken: Wil je mij wat steunen is een like, comment of abonnement op mijn kanaal altijd meer dan welkom? Heel korte beschrijving en enkele foto's van de RDA. - 22mm single coil RDA - Geveerde klemmen - Single airflow gat dat regelbaar is - 2x 0.9mm gaten onder de coil, opzij is het een 1.6mm airflow gat - Je krijgt er twee driptips bij, twee types van coils, katoen en de gebruikelijke extra's zoals o-ringen en schroefjes Wat ik beknopt van deze RDA denk?: - Smaak is goed en heb ik niks over te klagen - Airflow is een losse MTL, als je naar de afmetingen kijkt van de airflow gaten kan je dat normaal zelf ook wel uitmaken dat dit geen echte superstrakke MTL airflow is. - Makkelijk te builden, de geveerde klemmen zijn zeker een pluspunt. - Squonken of drippen gaat goed, met een 70vg/30pg liquid kan je de liquid over de airflow gaten squonken zonder dat het gaat lekken. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt Posted October 4, 2019 Share Posted October 4, 2019 Goede review Jim, thanks ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts