Ger84 Posted October 13, 2019 Share Posted October 13, 2019 Klopt het dat er een dampforum FB pagina is waar in 2015 voor het laatst een update is gepost? En hoe zit het met insta? Volgens mij liggen er zoveel kansen. Als je googled staat het forum aardig bovenaan..... De start is er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted October 13, 2019 Share Posted October 13, 2019 Ik had dat een tijd terug ook gezien, volgens mij is dat een geflopte pagina van een paar weglopers hier. Iig niet aan ons verbonden. Wij hebben niet de intentie op korte termijn buiten ons forum te gaan spelen ? 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ger84 Posted October 13, 2019 Author Share Posted October 13, 2019 @Sub-Ωhm dus het platform dampforum.nu heeft het social media platform verloren aan leden die weg zijn? Dat is toch gek.... Zeker omdat het kennelijk leden zijn die het niet overdragen.... Die zijn het gewoon 'vergeten'... Er zijn grotere FB platformen voor dampen dan dampforum zelf denk ik. Met echt alle respect, maar er mist wel een een basis/leiding, een gemiste kans om groter en meer invloed te krijgen. Zolang dit het enige NL forum is is dat prima, maar anders.... Hoe zit het dan precies met jullie intenties, want het klinkt een beetje als 'boeien', of dat het rommeltje is vanuit het verleden. Zullen we er wat aan gaan doen? (En nee, dit is niet persoonlijk naar jou of het huidige fbt , ik ken ook niet alle historie ?) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvergeefDave Posted October 13, 2019 Share Posted October 13, 2019 Tja, let ook op met FB. Als die op een mooie dag zeggen alle damp gerelateerde dingen weg hier, dan mag je alles dichtdoen. + Mining van alle gegevens over NL en BE dampers om ze dan aan derden te verkopen. Voor mij is het forum prima; op Facebook kan nog steeds naar hier worden verwezen. 2 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sxt Posted October 13, 2019 Share Posted October 13, 2019 Ik ben het met @OvergeefDave eens, ik hoef die insta/ facebook zooi niet. Laat de mods hier maar lekker hun ding doen. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ger84 Posted October 13, 2019 Author Share Posted October 13, 2019 (edited) Ok, thnx voor de feedback. Ik dacht dat het wel iets kon zijn om meer mensen te bereiken en te groeien, en om ons steentje bij te dragen in de algemene consensus. Edited October 13, 2019 by Ger84 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sxt Posted October 13, 2019 Share Posted October 13, 2019 Kijk, ik reageer op elk slecht nieuwsbericht. Als mensen mij aanspreken op “hoe slecht het wel niet is” doe ik mijn best om mensen te informeren en uit te leggen hoe het werkelijk zit. Ik teken elke petitie die ik tegenkom. Als we gaan betogen ga ik graag mee. Maar ik weiger om me aan te sluiten bij fb of insta. Mijn info word al genoeg verzamelt. En wat ik niet snap, waarom klagen de vapeshops die artsen niet aan voor broodroof, zwartmakerij zonder reden. Die dingen. Zei staan vast en zeker sterker in hun schoenen 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ger84 Posted October 13, 2019 Author Share Posted October 13, 2019 (edited) Ik heb begrip voor jou argumenten om geen social te gebruiken @sxt, ik bedoel ook niet dat het het hoofdplatform moet worden. Maar jij bent natuurlijk niet alleen in de BeNeLuX, heel veel mensen gebruiken het wel en die vapen ook. Mensen die dampforum.nu, of de andere sites zoals die van @L33ntje nu niet heeft bereikt. die mensen googlen en onderzoeken niet, die moeten het in hun face krijgen. k zeg niet dat FB het platform moet worden ipv het forum, maar het is wel een tool om mensen die vapen en zich niet verdiepen en alleen de krantenkoppen lezen, bang zijn door het nieuws en weer gaan roken, of wat dan ook te bereiken. Edited October 13, 2019 by Ger84 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoshuaB Posted October 13, 2019 Share Posted October 13, 2019 Ik denk zomaar dat je de site van @eljabedoelt? Dit forum is volgens mij opgericht met als doel nieuws, discussie, informatie voor dampers. En als je zoekt naar die informatie kom je al snel hier terecht. Oh ja, touwtrekken is ook wel leuk voor een keer. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ger84 Posted October 13, 2019 Author Share Posted October 13, 2019 Ja klopt, ik bedoel @elja ? excuus. En touwtrekken is zeker leuk. Ik probeerde gewoon na alle frustraties van velen en posts dat er wat moet gebeuren, wat ideeen en wellicht iets op te starten, ik heb zelf ook de drang. Maar het is voor mij nu wel duidelijk dat dit niet de bedoeling is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted October 13, 2019 Share Posted October 13, 2019 55 minutes ago, Ger84 said: @Sub-Ωhm dus het platform dampforum.nu heeft het social media platform verloren aan leden die weg zijn? Nee, de leden zijn weg gegaan en hebben zelf een dampforum pagina aangemaakt, wij hadden geen Facebook pagina dus hebben we ook niets verloren ? Er staat geen patent op de naam dampforum. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoshuaB Posted October 13, 2019 Share Posted October 13, 2019 Met het blijven reageren in de comments op de "nieuwsberichten" bereiken we al heel veel. En veel meer dan dat zit er als gebruikers zijnde denk ik niet in. Oh, een steun in de rug (financieel) voor Acvoda kan natuurlijk ook enorm helpen. Mocht je echt je nek willen uitsteken, Acvoda zoekt nog vrijwilligers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted October 13, 2019 Share Posted October 13, 2019 Ik ging net hetzelfde zeggen, zo'n fb pagina is een eigen initiatief (of copycat) geweest. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeParelVanHetZuiden Posted October 13, 2019 Share Posted October 13, 2019 Doordat op de fb pagina bij de algemene info wel wordt verwezen naar dit forum wekt het wel vermoeden dat het aan elkaar gelinkt is. Langs de andere kant..zo levendig als het hier is zo dood is die pagina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted October 13, 2019 Share Posted October 13, 2019 Wij het huidige FBT hebben de intentie en de missie dampforum.nu in stand te houden, her forum is sinds een paar jaar niet meer van iemand maar van dampforum.nu zelf, wij zijn geen eigenaar, wij beheren het forum voor de leden en we waarborgen de informatie voor huidige en toekomstige gebruikers. Een nieuw forum voor dampers zal in de huidige tijd heel wat moeten doen om nog groots van de grond te komen. Ik ga er helemaal vanuit dat die grotere facebookgroepen hun uiterste best doen de Facebook dampers te informeren. Afijn, onze intentie is op dit moment niet het dampforum op social media te brengen. 6 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ger84 Posted October 13, 2019 Author Share Posted October 13, 2019 Thnx voor de uitleg allen, ik begrijp het. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sxt Posted October 14, 2019 Share Posted October 14, 2019 Ben er trouwens ook vrij zeker van dat dingen over dampen bij fb ook vrij diep in de algoritmen verdwijnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts