Jump to content

Minder smilies!

Recommended Posts

Sinds een paar dagen zijn er minder smilies (of emoji's) te kiezen, ik zie enkel nog de bewegende smilies.

Ik dacht eerst even dat het aan mijn mobiel zou liggen, maar ik zie nu dat dit ook op de pc het geval is.

Ligt dit nou aan het forum, of ligt het probleem toch aan mijn kant?

@Pazmaster, helemaal correct gezien.

Een paar updates terug kwam er in de forumsoftware de mogelijkheid Facebook en WhatsApp smileys in de galerij te activeren, wegens het traag verschijnen en regelmatig crashen van de smiley databases hebben wij bewust gekozen om de opties weer terug te brengen naar de oude situatie.

Alleen weer de bewegende smileys, crashes behoren nu tot het verleden.

Eigenlijk hebben bijna alle toetsenborden van smartphones en vele computers zelf al de geïntegreerde optie smileys te plaatsen, dit werkt perfect en is ook nog eens veel sneller.

Dus smileys doe je zelf ???, bewegende smileys doe je via het forum. :h0210:

• Like 1
  • Thanks 1

9 minutes ago, Sub-Ωhm said:

Dacht dat dit ook bijna standaard zat op PC's, zie screenshot ...

Dat zit wel standaard in de editor van het forum, maar heeft niks met mijn toetsenbord te maken. Alle sneltoetsen die er al sinds het begin van de internetjaartelling zijn, zoals :) :( ;) xD etc werken niet meer

Omdat ze op je mobiel gekoppeld zijn met je toetsenbord/spellingcontrole/woordenboek.

Op het forum zelf niet

Ook het standaard schermtoetsenbord van windows heeft er geen ondersteuning voor btw

image.thumb.png.31f118b949522152a23330747a1a6dc3.png

Niet....je kan of die standaard duffe bewegende smileys gebruiken van de forumsoftware en anders met je mobile device.

Waarschijnlijk is er een addon voor de texteditor van het forum waarmee het wel weer zou kunnen werken, maar daar weet @Sledge waarschijnlijk meer over

• Like 1

Ik was blij dat we van de miljoen smileys in tachtig kleuren af konden, omdat Subbie mij verzekerde dat ze nog zouden werken. Het was rete traag, super irri en menig mobiele browser verslikte zich erin. En nu paast Subbie het zo terug naar mij.

Zeg Madman, moet jij niet lekker je verjaardag vieren.

5 minutes ago, Sledge said:

Subbie mij verzekerde dat ze nog zouden werken.

???, jij als techneut extra deluxe neemt van mij aan hoe het zit ???

Kijk, ik had natuurlijk niet bewust gelogen, mijn smileys deden het perfect ????? ??? ??? ?? ??? ??? ???? ?? ??? ????? ???? ???? ?? ???? 

Ja, GekkeVent ga taart eten ofzo ? 

Heerlijk dit nieuwe smiliesysteem! Mijn browsers liepen er vaak op vast. Zelfs een keer een nieuwe installatie gedaan om het werkend te krijgen op mn lappie.

En daarbij...  Ik haaaaat veel smilies!

Het is wel een enorme onbeschofte actie om dit niet eerst aan alle (incluis niet actieve) leden voor te leggen. 

Geachte FBTers doe toch beschoft asjeblieft!

32 minutes ago, Sledge said:

Zeg Madman, moet jij niet lekker je verjaardag vieren.

Was ik wel van plan, maar nu je er n moetje van maakt, blijf ik hier nog ff kwallen :P (<- hier had uw smiley kunnen staan)

• Haha 2