Jump to content

Bijlages (afbeeldingen dus) verwijderen

Recommended Posts

Hallo beheerder!

Ik heb een aardige berg bijlages die ik wil verwijderen. Een heel stel zat in een PM-conversatie en ik dacht wijselijk die conversatie te verwijderen. Nu zijn die bijlages echter verweesd en ik kan ze niet direct uit het overzicht verwijderen. Hoe kom ik er vanaf?

Mogge @monotom,

heb jouw attachments even bekeken...

wp_ss_20191107_0001 (2).png

... je zit nog lang niet aan je quota maar ik begrijp dat je de boel wilt opschonen. Je zit tegen de 200 attachments die ik best voor je kan verwijderen echter weet ik natuurlijk niet welke je wel / niet wilt behouden.

Digitale opruimwoede, daar hou ik van @monotom.

Toch, dat jij een DM verwijdert, hoeft niet per definitie een wees te veroorzaken. De andere kant kan nog wel dagelijks naar je foto's staren. Wat een verdriet zou het teweeg brengen als die opeens verdwenen zijn. 

Maar ik zal later vandaag eens gluren. De bestsndsmanager van de software is niet de meest snuggere als het om bulk en weesjes gaat. 

Nah, het is ondoenlijk om te bezien of er weeshuis geopend moet worden ...

Volgens de makers geldt de volgende stelling

Attachments are automatically deleted if the content they are attached to is deleted

Dussssss er lijkt dat er toch iemand aan de andere kant van de DM blijft staren naar je afbeeldingen :grins

On 8-11-2019 at 21:04, monotom said:

dat  is belachelijk slecht geregeld dan

thanks anyway

Sorry, dat klonkt wat norser dan ik had bedoeld @Sledge.  Gelukkig kan je er wel om lachen.

Wat overigens niet wegneemt dat het belachelijk slecht geregeld is met die attachments. Er heeft klaarblijkelijk een developer zitten slapen en zich niet gerealiseerd dat er een tamelijk cruciaal verschil is tussen een publishingsysteem en een messagingsysteem. Die dacht effe lekker modulair bezig te zijn qua code-herbruikbaarheid toen ie dat PM-gebeuren in elkaar hatseflatste. Waardoor @Sub-Ωhmnu zit te koekeloeren naar juist die afbeeldingen die ik zelfs te beschamend vond om ongezien op een server te hebben rondslingeren. Mondje dicht hoor Sub, anders weten straks al je roze vriendjes van GeenStijl dat je e-sigaretten rookt de ganse dag  Die wijsneuzen hebben natuurlijk in no-time boven water dat je met @Oomkobus in een bestuur zit en als ze dan die filmpjes vinden dan maken ze geheid een itempje waardoor de Nederlandse damper even een paar weken niet de straat op kan.

Enfin ,ik ga dampert.nl maar eens registreren. Kennen wij meiden die in hun blote tieten willen dampen in een filmpje voor dampert.nl? Want Kobus voelt zich dan wellicht sexy als hij dampt, maar naar mijn idee is het ook echt een gevoel zeg maar.

Toch typisch hoe je een editor openklikt om een bestuurslid je excuses aan te bieden en voordat je op submit drukt heb je een ander bedreigd en een derde beledigd. Maar ja, go with the flow zeiden ze altijd tegen me.

• Like 1
  • Haha 7