Guest Dutchy Posted November 8, 2019 Share Posted November 8, 2019 Goeiedag allemaal! Aangenaam ik ben Roy en net nieuw bij het dampforum, ben gejoined omdat graag meer zou willen praten over mijn ervaringen en over die van andere! Graag zou ik willen vragen of voorstellen om mogelijk een whatssapp groep aan te maken mocht hier genoeg animo voor zijn. Nog kleine introductie over mijzelf, ik ben 23 jaar en vape nu voor een aantal maanden. Ik maak mijn eigen liquid en bouw zelf mijn coils samen met een maat van me! ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Huub Posted November 8, 2019 Share Posted November 8, 2019 Wat is de toegevoegde waarde van een WhatsApp groep? We hebben een uitstekend forum. met zelfs een chatbox. En we hebben zelfs een voorstel topic voor nieuwe leden. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeParelVanHetZuiden Posted November 8, 2019 Share Posted November 8, 2019 Wat is het nut van een whatsapp groep als we hier een heel mooi forum hebben wat ingedeeld is in verschillende categorieën? ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dutchy Posted November 8, 2019 Share Posted November 8, 2019 Excuses ik had de chatbox nog niet gezien en ben nog vrij onbekend op het forum dus had al deze opties nog niet echt gezien. Idee kwam spontaan in me en ging misschien iets te snel tot posten over? Hoe dan ook bedankt voor de feedback ik ga even rond neuzen en zal straks de post verwijderen om forum schoon te houden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted November 9, 2019 Share Posted November 9, 2019 Welkom @Dutchy Ik heb je topic verplaatst naar Info en vragen over dampforum.nu Laat je post maar staan, het is hier niet gebruikelijk om topics te verwijderen, misschien heeft iemand er nog wat aan. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moppersmurf aka Dramaqueen Posted November 9, 2019 Share Posted November 9, 2019 En dan in de whatsappgroep op het idee komen om een forum te beginnen omdat dat toch wat handiger is 1 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raycoupe Posted November 9, 2019 Share Posted November 9, 2019 Voordeeltje van zo'n forum is ook dat bigdata niet meeleest en onze wissewasjes niet misbruikt om ons weer van alles door de strot te duwen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madman Posted November 10, 2019 Share Posted November 10, 2019 Was het niet net andersom? Ik geef n webcrawler weinig kans op whatsapp sinds die encryptie erop zit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raycoupe Posted November 10, 2019 Share Posted November 10, 2019 @Madman Openbaar gedeelte van een forum wordt door bots geindexeerd idd. Jij bepaald dus precies wat je met ze deelt, je tikt het zelf in. Temeer een reden voor fora op een openbaar en besloten deel voor alleen leden te hebben. Facebook houdt precies bij wie in jouw Whatsapp contactenlijst staan, hoe frequent en op welke tijdstippen je met je contacten communiceert om zo te bepalen wat voor relatie jij met die contacten hebt en hoe al die netwerken van contacten met elkaar een relatie hebben. Met wat mazzel deel je ze ook nog in groepen in. Familie, vrienden, werk, etc. Door deze datasets te combineren met bv. jouw webpagina bezoeken (iedere pagina met een like button o.a) en dat van jouw sociale netwerk, ontstaat een completere beeld van jou, je bezigheden en interesses dan je zelf hebt. Dat mag toch geen geheim meer zijn tegenwoordig. Je kan dit soort tracking en identifying niet geheel, maar wel voor een groot deel ontlopen met een paar simpele truukjes, bv. Firefox en Ublock Origin en je bent al een heel eind op weg. Met andere browser kan het ook wel, maar is een stuk lastiger, omdat die allemaal de engine gebruiken van Google Chrome waar het werkelijk tot op het bot zit ingebakken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Unknown Posted November 10, 2019 Share Posted November 10, 2019 En dan kun je nog gebruik maken van FB blockers en zelfs google blockers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDS Posted January 12, 2020 Share Posted January 12, 2020 Addblock plus is een hele goeie om tracking cookies en dat soort rommel tegen te houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts