SCi Posted December 4, 2019 Share Posted December 4, 2019 Tijd om weer eens een proefje te testen ? Meshed up Voor 20ml is nodig : 0,3ml tfa - honey cricles cereal 0,3ml flavormonks - cream 0,2ml Capella - orange creamsickle Gemixed met een 70/30 vg/pg base met 6mg nic ; heeft een kleine maand kunnen steepen.. De geur van dit gelige sapje lijkt nog het meest op koek. In de licht zoete geur meen ik in de verte citrus te ruiken. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,5 ohm op 30 watt. De aanzet van de smaak is licht granig maar vooral romig / vettig. Kort na deze start komt er een duidelijk invloed van citrus in. Het lijkt sinaasappel maar dan net ietsje wranger ; richting grapefruit. Het romige / vettige karakter loopt wat terug en in de nasmaak blijft de citrussmaak nog even hangen. Bij 33 watt komt er net even een tikje meer body in het geheel te zitten. Het vettige karakter is er nu vrijwel helemaal uit en de room en het fruit lopen nu wat meer door elkaar. Ze gaan erg mooi samen , de balans is erg mooi. Met wat doordenken heeft het wel iets weg van een split ijsje ? Het hintje granen blijft helaas wat is en gaat zelfs ietsje meer verloren in de room / sinaasappel smaakgolf. Smakelijk is het eerste woord dat in me opkomt bij dit sapje. Het geheel is misschien wat simpel maar het smaakbeeld kan me zeker bekoren. Minpuntje is dat de cereal duidelijk tekort schiet hier ; meer daarvan is dus zeker aan te raden. Het proberen zeker waard ! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts