SCi Posted December 15, 2019 Share Posted December 15, 2019 Het weekend zit er helaas bijna weer op , snel nog even een sapje testen ? Nomz Voor 20ml is nodig : 0,3ml Cdd - apfelkuchen 0,3ml rebranded range - rice pudding 0,2ml tfa - caramel Gemixed met een 70/30 vg/pg base met 6mg nic , heeft bijna een maand kunnen steepen. De geur van dit gele sapje is niet echt sterk ; de apfelkuchen is herkenbaar maar verder kan ik er niets uit halen. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,5 ohm op 30 watt. De smaak is ook vrij zacht en opmerkelijk soepel. Het grootste deel van de smaak is de rice pudding , daar achter zit de apfelkuchen die er een verassend laagje in brengt. Nog verder weg maar nog wel te proeven is de caramel ; deze komt in de nasmaak wat beter uit. Geen pieken of smaakbommen maar als geheel zeker smakelijk te noemen ! Bij 33 watt heeft het geheel wat meer body maar nu haal ik er ook wrange / scherpe randjes uit. De appeltaart is z'n lekkere karakter kwijt voor m'n gevoel ; ook de karamel mist de zachtheid in de smaak. De nasmaak is nu ook vlotter weg. Een hele rare combinatie van aroma's maar wel eentje waar absoluut potentieel in zit voor mijn gevoel ! Finetunen is nog wel noodzakelijk , misschien iets van een room toevoegen nog ? Leuk om eens te proberen ! ? 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts