Jump to content

mechanische mod Telescope


Guest Sepultura

Recommended Posts

Guest Sepultura

Hallo mijn mede dampers hier bij mijn eerste kleine bijdragen aan dit forum

een kleine review van de mechanische mod Telescope

Gekocht bij http://www.simply-mods-creations.be/

prijs : 32,99€

013.jpg

je krijgt de telescope mod kaal geen batterij en of verdamper deze zul je dus moeten bij bestellen mocht je niks op voorraad hebben liggen

De mod is gemaakt uit RVS staal. De mod bestaat uit 3 onderdelen, de batterij tube is voorzien van schroefdraad zodat je deze kan aanpassen aan de lengte van je gebruikte batterij.deze mod werkt op alle lithium-ion batterijen en NiMn batterijen van 3,7 Volt met een dikte van 18mm een 18350 batterij is de kortste, en de langste is de 18700, alle lengten hiertussen kunnen dus gebruikt worden in deze mod

De mod is bedienbaar door de grote RVS drukknop op de onderkant. Je kan de drukknop vergrendelen door de ring aan de drukknop naar achter te draaien, zo kan je deze veilig opbergen of meenemen zonder dat je de drukknop per ongeluk kan activeren.

het is een mooi en handzaam modje vooral als je hem zoals ik gebruik met de 18350 batterij en hoj dampt heerlijk

tot slot een kleine demo voor de mensen onder jullie met een sterke maag en die niet bang zijn om blijvende oog beschadiging op te lopen :)

[youtube]http://youtu.be/JYDVS_YwSKY

Link to comment
Share on other sites

Guest Sepultura

een mooie eerste bijdrage Sepultura!

kan je ook iets zeggen over het voltage drop van deze mod ? (verschil in spanning tussen onbelast en met belasting)

dank je wel Paul !

uuuu nee sorry daar heb ik dan net weer geen balle verstand van alleen dat er damp af komt als ik op de knop druk sorry ben nog een damp en review noob

en helemaal op het technische gebied van deze apparaten maar ik gok dat Serge van Simply modes creations je deze vraag wel kan beantworden als je hem mailt

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...