Jump to content

Custom Dutch Modbuilds 21700 DNA60

Jim

Recommended Posts

Een presentatie van mijn nieuw Dutch Modbuilds modje.

Deze mod heb ik dus bij hem laten maken volgens de wensen die ik had.
Ik had een design op papier getekend met hoe ik de mod wou hebben.
Natuurlijk ben ik geen designer maar ik had wel een idee wat ik wou, en eerlijk is eerlijk ik heb enkele ideeën van reeds bestaande mods gebruikt en er een mengeling van gemaakt.
Voor iemand begint te roepen van clone of weet ik veel wat, denk eerst wat na want er zijn wel een tiental modders die een vormgeving als deze gebruiken...
Wou een modje waar er geen enkele recht kant aan was, niks zo afschuwelijk dan een rechthoekige mod in mijn ogen.
Ik wou een modje waar de 510 wat lager zit, geen echte side by side mod maar toch zit de 510 naast de batterij tube.
Deze mod moest dienen voor de iets grotere tanks die ik heb, gebruik meestal kleine 22mm tanks maar daar heb ik modjes genoeg voor.
Ik wou ook een 21700 batterij zodat ik de 4000mAh van een Samsung 40T kon benutten.
Voor de chip was een DNA60 meer dan goed genoeg, met MTL of RDL kom ik toch nooit boven de 60w, en de DNA60 is de meest efficiënte DNA chip die er is.
De 510 komt van Modmaker in de UK, alsook de batterij tube en + en - knoppen.
Het is een geveerde 24mm 510, dus tankjes tot 24mm passen perfect op deze mod.
De vuurknop komt van Stealthvape en die zit zoals je kan zien op de zijkant van de mod, gewoon omdat ik heel graag modjes heb met de knop op die plaats.
In de vuurknop is ook een stukje stabwood gebruikt, anders zou het maar een grote zilver knop geweest zijn en dat zou me storen.
Onderaan de mod zitten de + en - knop en ook de USB poort mooi ingewerkt.
De vorm van de mod dat ligt perfect in de hand en ergonomisch is dat heel goed.
Welk type hout gebruikt is voor deze mod weet ik niet, speelt ook geen rol want het is zeker geen raar of duur exotisch hout.
Zit wat groen en grijs in, en dan de natuurlijke kleur van het hout.
Voor een keer heb ik er ook een 2k blanke lak op laten zetten, iets wat ik normaal niet laat doen.
Wat voor mij heel belangrijk is en waar ik veel belang aan hecht is de afwerking, dat alles mooi afgerond is en nergens geen spleet groter dan de andere.
Terwijl men de mod aan het maken is krijg je zo nu en dan een under construction foto gestuurd, heb er enkele in mijn YouTube filmpje geplakt.

MJq69dS.jpg?1

l3zIqvI.jpg

LUKs3o4.jpg

Ww1xdEE.jpg

EbSZhik.jpg

wLQAS5d.jpg

iVxgilq.jpg

hpfayNC.jpg

VzA76a5.jpg

FKL5Q1C.jpg

Zv12tf6.jpg

EzgeAfW.jpg