SCi Posted December 28, 2019 Share Posted December 28, 2019 Zaterdagavond.. filmpje op.. tripeltje er bij.. en een nieuw sapje om te testen.. ? Tropical troops Voor 20ml is nodig : 0,3ml Flavormonks - biscuit 0,3ml tfa- dairy milk 0,2ml tfa juicy pineapple Gemixed met een 70/30 vg/pg base met 6mg nic , heeft iets meer dan 3 weken kunnen steepen. De geur van dit licht gelige sapje is vooral ananas maar er is meer gaande in de achtergrond. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,5 ohm op 30 watt. Ook in de smaak is de ananas het meest duidelijk herkenbaar al knalt ie er niet echt uit. Naast de ananas ligt een licht romig laagje die het geheel lekker soepel maakt. Ik krijg een beetje het smaakidee van een lassi. De smaken zijn niet sterk maar wel erg smakelijk. Opmerkelijke afwezige is de biscuit hier. Meer vermogen geeft net iets meer smaakdiepte. Bij 33 watt haal ik absoluut meer detail uit het geheel. De ananas krijgt net even wat meer body zonder overdadig zoet of zuur te worden. De zuivel schuift nu wat meer naar een melk ipv een room. Ook nu haal ik er ook met goed nadenken echt helemaal niets van de biscuit uit , jammer ! Alhoewel dit sapje absoluut meer biscuit ( of iets in die richting ) nodig heeft is het ananas / melk duo wel een hele leuke. De smaak is dan misschien wel zomers maar desondanks geeft het inspiratie voor meer. Leuk uitgangspunt voor iets anders misschien ? 4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts