Jump to content

Batterijen rewrappen vol of leeg?

Bert69

Recommended Posts

Ik heb een paar dagen geleden mijn eerste 18650 een nieuw jasje gegeven, is super goed gelukt maar ondanks dat ik een haarföhn gebruik wordt de batterij toch aardig warm. Is er dan nog verschil of je dit beter kunt doen als deze leeg is of mag hij ook gewoon vol geladen zijn?

Maakt volgens mij niet erg veel uit, in het begin had ik dat probleempje ook. De föhn even op gang laten komen daarna wrappen. Vaak ga ik later nog even heel snel met een aansteker eroverheen als ik een paar plekjes tegen kom die niet helemaal gelukt zijn. Daarna batterij even laten afkoelen en het is weer klaar voor gebruik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Gister. Geprobeerd een nieuw wratje om een 18650 te doen. Normaal deed ik dat boven het gasfornuis maar aangezien ik elektrisch ben gaan koken ging dat niet meer ?

ik heb het met een haarfohn geprobeerd maar echt mooi krijg ik hem niet erom heen. 

Moet ik gewoon doorfohnen of doe ik gewoon echt iets verkeerd

On 2-1-2020 at 20:20, Sledge said:

Hier altijd even boven het gas fornuis, zo gepiept, batterijen krijgen niet eens tijd om warm te worden. 

Precies! Ik heb daarvoor een speciale houder over laten komen uit China: Vier tegelijk? Niks aan de hand! 

Westmark_Aaardappelstamper_Hout_1.thumb.jpg.1a19433af50731f2fac6c7fa832c9764.jpg

• Haha 6