Jump to content

Geen meldingen meer van geabonneerde topics

Recommended Posts

Ik krijg sinds een dag of twee ineens geen meldingen meer van topics waarop ik geabonneerd ben. Even gecheckt en volgens mij staan de instellingen bij mijn geabonneerde topics nog wel goed "immediate notification". Weet iemand van de moderators misschien waar dit aan ligt?

• Like 1

Over in- site notificaties. Maar het gekke is dat ik van jullie reacties op dit topic wel een melding kreeg. Alleen van oudere topics niet meer dus. Ik heb het gecontroleerd en op sommige was een paar minuten geleden nog gereageerd, maar had daar geen melding van gehad.

Zo varkentje weer gewassen.

Voor wie het boeit; Achterstand van de voorsprong. Ik probeer de server zoveel mogelijk up to date te houden, derhalve is php7.4 reeds geïnstalleerd, maar het forum draait nog op php7.3. Tot zover bekend, pas vanaf IPS 4.5 wordt php7.4 ondersteund. Maar na de update van van de week was de server default geswitched naar php7.4 (zonder dat ik dat door had). Dit heeft verder geen invloed op de webserver die netjes php7.3 blijft voeren, maar de cronjob maakt wel gebruik van de server default die staat aangemerkt binnen /usr/bin/php

Twee voor de hand liggende wegen naar Rome, of de cronjob aanpassen dat deze /usr/bin/php7.3 gebruikt, of de server default wijzigen naar 7.3. Dat laatste leek me wat een verantwoorde huisvader betaamt en zo geschiedde het.

• Like 3
  • Thanks 2
  • Confused 1