Jump to content

Allready

SCi

Recommended Posts

Nieuwe week van start , nieuw receptje om te testen ?

Allready

Voor 20ml is nodig :

0,3ml TFA - greek yoghurt

0,3ml TFA - organic strawberry

0,2ml Rebranded range - cookie dough

Gemixed met een 70/30 vg/pg base met 6mg nic , heeft bijna 3 weken kunnen steepen.

De geur van dit vrijwel kleurloze sapje verrast me ; fris , zurig , absoluut fruitig !

Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,7 ohm op 28 watt.

Opmerkelijk genoeg is de 1e smaak die ik kan herkennen de cookie dough ; met name de chocolade

komt er duidelijk door.

Iets hier achter zit een fris zurige laag waar van alles en nog wat door elkaar heen lijkt te lopen.

De yoghurt zit er in en hier en daar komen er pulsen aardbei door maar het komt nogal chaotisch over.

Bij 30 watt verschuift het geheel enigzins.

Nog altijd zit de cookie dough en z'n chocolade vooraan maar de 'drukte' achterin is nu veel minder.

Het is nu wel stukken moeilijker om nuances in de smaak te vinden ; de "dikke" laag yoghurt lijkt

de smaak wat te drukken.

Onsmakelijk is dit sapje zeker niet maar toch heb ik de hele tijd het idee dat deze aroma's niet echt

lekker samen gaan.

Ondanks de lagere dosering overheerst de cookie dough ( en z'n té duidelijke chocolade smaak ) wel erg

veel , terwijl ik juist had gehoopt dat het meer een aanvulling zou zijn in het smaakbeeld.

Geen aanrader helaas ?

• Like 2

Kwam toevallig die organic strawberry tegen in dit filmpje. Die kwam niet erg best uit de bus bij de heren. Dan wordt het sowieso lastig om een smakelijk sapje te maken. Wellicht heb je wat aan het rijtje 'de beste aroma's'. Onder het filmpje staat een reactie met de timestamps van alle smaken. Ik gebruik die 'noted' serie vaak als ik een nieuwe smaak zoek, ze hebben me zelden teleurgesteld eigenlijk..

• Like 2