Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal. Ik ben op dit moment in het bezit van een Istick pico kit met Melo 3 mini. Ben op opzoek naar nieuwe mod. Heb de swag kit van vaporesso in het vizier. Is de tank die erbij zit lekvrij. Want moet zeggen  dat ik erg tevreden ben / was over de Melo 3 mini. Echt lekvrij.  Heb ook de wismec R80 gezien. Advies?

Posted

Als jij de melo 3 lekvrij krijgt dan lukt het je met de Wismec vast ook wel ?

Nee, zonder dollen, ik heb geen ervaring met dat setje maar ik kick bij deze je topic omhoog. Misschien dat er hier zich nog iemand meldt die er wel ervaring mee heeft. Al gebruiken de meeste actieve leden hier geen tanks meer maar zelfbouwers, vandaar misschien zo weinig respons.

Jim reviewt wel regelmatig tanks/sets dus kijk ook eens in de review sectie als je wat nieuws zoekt.

Posted

De NRG tank bij die kit heb ik geen ervaring mee. Wel met de cascade tank van vaporesso (gebruikt dezelfde coils). Heb daarmee 1x lekkage gehad, toen zat er een wimper haartje tussen een o-ring. Verder prima tankje en coils, de GT mesh coil is wat mij betreft de beste. 

Posted

Ik heb geen lekkage ondervonden met de tank die bij de Swag II kit zit.

Deze tank gebruikt de meeste Vaporesso NRG coils en ook coils zoals de Smok baby beast.

Posted

Zijn in principe niet alle tanks met fabriekscoils lekvrij? Heb wel eens gehoord dat de coils van NRG niet zo lang mee gaan maar misschien zijn er verschillende coils voor of lag het aan diegene zijn liquid. Mijn enige ervaring van de laatste tijd is een freemax fireluke 2 en de triple mesh coil gaat bij mij heel lang mee.