Rene76 Posted February 9, 2020 Posted February 9, 2020 Hoi allemaal. Ik ben op dit moment in het bezit van een Istick pico kit met Melo 3 mini. Ben op opzoek naar nieuwe mod. Heb de swag kit van vaporesso in het vizier. Is de tank die erbij zit lekvrij. Want moet zeggen dat ik erg tevreden ben / was over de Melo 3 mini. Echt lekvrij. Heb ook de wismec R80 gezien. Advies?
Rene76 Posted February 9, 2020 Author Posted February 9, 2020 (edited) Ervaring met wismec ? Edited February 9, 2020 by Rene76
Tamara Posted February 10, 2020 Posted February 10, 2020 Als jij de melo 3 lekvrij krijgt dan lukt het je met de Wismec vast ook wel ? Nee, zonder dollen, ik heb geen ervaring met dat setje maar ik kick bij deze je topic omhoog. Misschien dat er hier zich nog iemand meldt die er wel ervaring mee heeft. Al gebruiken de meeste actieve leden hier geen tanks meer maar zelfbouwers, vandaar misschien zo weinig respons. Jim reviewt wel regelmatig tanks/sets dus kijk ook eens in de review sectie als je wat nieuws zoekt.
Steamboy Posted February 10, 2020 Posted February 10, 2020 Sorry, ook ik kan je niet verder helpen.........
DeParelVanHetZuiden Posted February 10, 2020 Posted February 10, 2020 @Jim heeft een review van de swag 2 kit op zn YouTube kanaal staan. Misschien dat hij ook wel iets kan zeggen over het wel of niet lekken.
Stratus Posted February 10, 2020 Posted February 10, 2020 De NRG tank bij die kit heb ik geen ervaring mee. Wel met de cascade tank van vaporesso (gebruikt dezelfde coils). Heb daarmee 1x lekkage gehad, toen zat er een wimper haartje tussen een o-ring. Verder prima tankje en coils, de GT mesh coil is wat mij betreft de beste.
Jim Posted February 11, 2020 Posted February 11, 2020 Ik heb geen lekkage ondervonden met de tank die bij de Swag II kit zit. Deze tank gebruikt de meeste Vaporesso NRG coils en ook coils zoals de Smok baby beast.
Thomaz Posted February 11, 2020 Posted February 11, 2020 Zijn in principe niet alle tanks met fabriekscoils lekvrij? Heb wel eens gehoord dat de coils van NRG niet zo lang mee gaan maar misschien zijn er verschillende coils voor of lag het aan diegene zijn liquid. Mijn enige ervaring van de laatste tijd is een freemax fireluke 2 en de triple mesh coil gaat bij mij heel lang mee.
Recommended Posts