Jump to content

MTL tank RTA

Recommended Posts

Posted

de wotofo tangetjes vind ik behoorlijk aan de prijs. 

Zelf bestel ik een stuk of wat van de xfkm tangetjes en als ze niet meer doen wat ze moeten doen gaan ze richting grijze kliko.

dingen kosten 1,43 per stuk en gaan net zo lang of kort mee dan de wotofo tangen

Xfkm kniptang

• Like 1
Posted
3 hours ago, JoshuaB said:

Je kan niet direct bij de post afknippen. Dit zal bij sommige tanks kortsluiting kunnen geven.

Ik duw de uiteinden van het draad rechtop tegen de schroefjes, en knip dan pas de overtollige stukjes draad weg.

Kan me niet herinneren dat er ooit kortsluiting ontstond.

• 3 weeks later...
Guest Elduderino
Posted

Dames en heren, bedankt voor de reacties. Vooralsnog red ik me met een oud nagelschaartje, maar een goed tangetje en een borstel ga ik kopen als ik bij de plaatselijke Vape shop ben.

Vooralsnog bevalt de Brunhilde prima. Ik gebruik hem nu zonder luchtschroef voor iets meer airflow en dat is helemaal naar wens.

Wat me wel enigszins tegenvalt is dat de smaak snel minder wordt, vaak al na 2-3 dagen (5ml per dag, circa 50% vg, 6mg, aardbei-watermeloen). Nieuw katoen erin en de coil schoonmaken lost dit op, maar omdat ik vaak onderweg ben en nog niet heel bedreven ben in het wicken, is dat niet altijd even praktisch. Wat vaak een uitdaging is is om het katoen erin en eruit te krijgen zonder de hele coil the vervormen en te slopen.

Wat me de laatste keren opviel is dat als de smaak minder wordt, het katoen er best goed uitziet, maar de coil helemaal onder de zwarte aanslag/ smurrie zit.

Nu vroeg ik me af: kan dat te maken hebben met een te lage of te hoge wattage? Ik zit nu op rond de 14-16 watt. Of wellicht met het gebruik van verkeerde coils? Ik gebruik nu de coils die erbij zaten, daarop staat: ni80, 2,5mm, 26ga, 1 ohm.

Posted

Meestal komt het door de zoete liquid. Het voordeel is als je zoveel moet wicken dat het vanzelf 2min werk word. Om het vervormen van de coil te voorkomen knip ik het katoen vaak naast de coil af voor ik hem er door trek. Succes!