SCi Posted April 15, 2020 Share Posted April 15, 2020 M'n probeersels gaan hard de laatste weken , alweer tijd voor de volgende ? Inked Voor 20 ml is nodig : 1.8ml liquid barn - snickerdoodle 1,8ml singh - peer Gemixed met een 70/30 vg/pg base met 5mg nic , heeft bijna een maand kunnen steepen. De geur van dit vrijwel kleurloze sapje is vooral peer al meen ik ook een hintje kaneel op te vangen. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,4 ohm op 36 watt. Tot m'n verbazing is de kaneel de eerste smaak die op komt zetten. Deze is erg duidelijk maar niet te overdreven. Eerder kaneel biscuit dan kaneel stokjes ? Wat verder weg komt er zeker peer door maar deze moet echt moeite doen om goed 'boven' te komen. Om de een of andere reden doet het geheel me denken aan wintervla met stoofpeer smaak ? Bij 40 watt doen de kaneelkoekjes een stapje terug in sterkte en is het geheel eigenlijk al meteen een mengelmoes. Gevoelsmatig heb ik het idee dat de smaakdiepte van het geheel een stuk minder is , ik mis echt details. Wel blijft het geheel mooi soepel. Ik wilde graag een combinatie van de snickerdoodle met fruit maken en de peer kwam als eerste bij me op. Op zich gaan ze mooi samen maar er is nog wel de nodige finetuning nodig om er nog wat mooiers van te maken. Een tikje minder snickerdoodle zou naar m'n idee goed kunnen , misschien een andere soort fruit ? Is een lastige ! 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts