SCi Posted April 18, 2020 Share Posted April 18, 2020 Alweer een nieuw probeersel ? Joosing Voor 20ml is nodig : 1ml flavor junkie - red fruits 1ml flavormonks - cream 0,6ml inawera - biscuit Gemixed met een 70/30 vg/pg base met 5mg nic , heeft ruim 3 weken kunnen steepen. De geur van dit kleurloze sapje is een combinatie tussen koek/biscuit en limonade ? Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,4 ohm op 36 watt. De smaak heeft veel overeenkomsten met de geur. De koek/biscuit laag is duidelijk maar zeker niet overdreven , daarnaast zit een mooie laag die iets weg heeft van limonade danwel vruchtensap. Het geheel heeft een licht romig/vettig tintje wat erg fijn samen gaat. Echt goed plaatsen kan ik het geheel niet al is het wel erg smakelijk ! Ondanks het relatief vrij grote percentage aroma zitten hier geen ' smaakbommen' in , de smaken zijn mooi herkenbaar maar niet " in your face" Bij 40 watt krijg ik het idee dat de biscuit/koek net ietsje meer uitgesproken over komt , het fruit moet hierdoor een klein stapje terug doen. De romige/vettige ondergrond komt nu merkbaar duidelijker naar voren. Over het geheel zeker een diepere smaak zonder grote verschuivingen. Ik had persoonlijk verwacht dat de cream hier een grotere invloed zou hebben op de smaak als geheel maar dat heeft toch anders uitgepakt. Een beetje finetunen om de smaken net een tikje meer te laten spreken zou geen kwaad kunnen al vind ik het op zich wel lekker dat het geheel juist wat subtieler is qua smaak. Zou ook makkelijk met een ander fruit aroma gedaan kunnen worden imho. Leuk om mee te gaan experimenteren ? 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts