SCi Posted April 23, 2020 Share Posted April 23, 2020 M'n proefjes gaan hard.. alweer een nieuwe.. Leverage Voor 20ml is nodig : 1ml tfa - cheesecake graham crust 0,5ml tfa- apricot 0,5ml tfa - cherry extract Gemixed met een 70/30 vg/pg base met 5mg nic , heeft bijna 3 weken kunnen steepen. De geur van dit transparante sapje is vooral abrikoos maar ik haal er ook een taartbodem geurtje uit. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,4 ohm op 36 watt. De smaak komt rustig op en is lekker soepel. De basis is iets wat ik wel als een cheesecake kan plaatsen , misschien wat meer richting kwarktaart. Met name details in de bodem komen mooi uit. Wat verder weg zit iets fruitigs maar echt goed plaatsen kan ik het niet. Met wat moeite kan ik er hintjes kers uit halen maar dat is lastig. Toch is het geheel zeer smakelijk te noemen ! Bij 40 watt doet de taart een flinke stap terug al is deze nog altijd goed te proeven. De abrikoos kom nu echt duidelijk door en gaat fraai samen met de taart. In de nasmaak zit nog iets kers maar dit is wel vaag. Ik was met name benieuwd hoe het duo kers/abrikoos uit zou pakken. Helaas is de kers niet afdoende aanwezig , daar zou gerust wat meer van kunnen worden gebruikt. Verder is het geheel erg lekker , zeker de moeite waar om een nieuwe versie van te maken. Aanrader ! ? 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts