SCi Posted April 29, 2020 Share Posted April 29, 2020 (edited) Ik ga weer een serie aroma's reviewen ? De start is meteen voor een bijzondere Chefs flavours - mexican fried icecream Omschrijving : Vanille ijs bij inhaleren en cereal / amandel bij uitblazen met wat cocos er bij. Uit de geur van het aroma haal ik vooral de cereal maar er zit ook zeker iets van amandel in ! Gemixed op 20 (!) % met een 70/30 vg base met 5mg nic , heeft bijna 3 weken kunnen steepen. Het licht gele resultaat is een beetje een mengelmoes van allerlei geurtjes ; ook nu weer cereal maar ook vanille , cocos en amandel. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,4 ohm op 36 watt. De smaak is een stuk subtieler dan ik verwachtte , smaakvol maar geen explosie van de verschillende onderdelen. De 'ondergrond' is iets wat ik zeker als vanilleijs / milkshake kan bestempelen. De invloed van de amandel is duidelijk merkbaar maar is echt precies goed , het is een buitengewoon fraaie toevoeging aan het geheel. Door het geheel komen lichte kokos pulsen heen die weer net een tikje extra geven zonder een te duidelijk stempel te drukken in dit sapje. Opmerkelijke 'afwezige' is de cereal , in de nasmaak komt die wel ietsje op maar gevoelsmatig zit ie wel heel ver weg. Met name de soepelheid van de smaak en het zachte mondgevoel zijn echte opstekers voor de beleving van dit sapje. Meer vermogen brengt weer een nieuwe dimensie in het geheel. Bij 40 watt haal ik uit alle smaakonderdelen meer details. De amandel profiteerd hier duidelijk van maar met name de cereal komt nu fraai omhoog en vult het geheel erg prettig aan. Ik had deze al vaker voorbij zien komen op chefs , ook als oneshot. Nu snap ik alle juichende reviews wel , dit spul is zeer smakelijk ! Gezien het aroma percentage is het geen goedkoop spul om te maken maar ik moet gewoon eerlijk zijn en er gewoon voor uitkomen dat ie het meer dan waard is. Winnaar !! ? Edited April 29, 2020 by SCi 4 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vliegende.cisse Posted April 29, 2020 Share Posted April 29, 2020 Ook 1 van mijn favorieten (geweest).Ik proefde bij de exhale een vleugje poedersuiker, zoals die op smoutebollen. Zeer smakelijk!Tapatalk! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted April 29, 2020 Share Posted April 29, 2020 Oja, die heb ik bij jou gedumpt toch op de meeting in Zeist? Of hem in ieder geval laten proeven. Ik vind m niet te hachelen maar blij dat hij jou nog steeds goed bevalt ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts