Jump to content

30T te klein voor Dreamer!?

Rous

Recommended Posts

Heb laatst een dreamer overgenomen hier via het forum maar krijg em niet lekker aan de praat.

Heb er m’n 30T, die ik ook gebruik voor m’n Keen ingestopt.

De helft de tijd vuurt ie niet, en als ie vuurt heb ik erg veel last van arcing.

Nu had ik nog een Avatar AVB 21700 liggen. Eerst al de vuur knop dicht draaien, had anderhalve slag nodig in plaats van een halve om goed te sluiten. Vuurt als een malle,

Wil deze alleen niet gebruiken vanwege z’n 20A rating van mooch.

Ik snap er niks van. Ik moet toch gewoon m’n 30T in een dreamer kunnen gebruiken?

Normaal zou dit idd wel moeten kunnen.. is er niet iets mis met de vuurknop? Het contact van de vuurknop zou ook stelbaar moeten zijn. ( met een platte schroevendraaier kun je deze in en uit draaien )En kan dat ook niet zou je eventueel magneetje op de batterij kunnen doen waardoor hij iets langer wordt. 

Edited by Maurice1974

[mention]Maurice1974 [/mention] bedankt voor de reactie. Heb idd de pin anderhalve slag uitgedraaid, krijg ik iets minder arcing. Op één of andere manier helpt het ook iets om de batterij er andersom (positief zit dan naar boven venting holes zitten in de vuurknop) in te steken.
Ik heb zelf ondertussen het vermoeden dat m’n Keen de batterij wat heeft ingedrukt. Zal vandeweek eens nieuwe bestellen.