SCi Posted May 4, 2020 Share Posted May 4, 2020 Na een slaapverwekkend weekend op het werk is het tijd om een nieuw aroma te proberen ? Chefs choice - clotted cream fudge De kleur van dit aroma is even schrikken ; donkerbruin ! De geur is behoorlijk intens , erg zoet maar ook zeker romig. Geeft mij eerder het idee van een zelfgemaakte caramel dan fudge.. Gemixed op 10% met een 70/30 vg/pg base met 5mg nic , heeft bijna 3 weken kunnen steepen. Het vuilgele resultaat is nog altijd zoet en romig maar is qua geur niet meteen herkenbaar als fudge / caramel. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,9 ohm op 28 watt. De smaak komt rustig op , zeker geen smaakexplosie hier. Zoet heeft duidelijk de overhand maar dit loopt fraai samen met een golf van romigheid , voelt lekker soepel aan ! De caramel 'twijfel' is nu helemaal weg , dit is overduidelijk een fudge en een fraaie ook ? Geeft meteen smakelijke herinneringen aan een fudge die m'n zwager ooit eens voor me meenam uit Londen. Meer vermogen geeft maar weinig extra. Bij 32 watt proef ik nét iets meer diepte en detail in het geheel maar de verschillen zijn minimaal. Geen verbrande of wrange smaken hier , het blijft gewoon een fraai geheel. Ik denk hier een echte winnaar te pakken te hebben ? De notoire zoetekauw kan z'n hart helemaal ophalen met dit fraaie aroma. Stand-alone zou iets meer aroma gerust kunnen hebben, zeker voor wie écht veel zoetigheid wil. Voor mij is ie op deze sterkte al meer dan fraai genoeg ( heb een beetje afkeer van heftige smaakbommen namelijk.. ) Warm aanbevolen ! ? 4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts